Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
28. september 2003 - 02:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Multi-site Gæstebog.

Hejsa, jeg har brug for at lære noget om hvordan man benytter et script på flere forskellige sider, vha. samme mySQL tabel.

Så jeg søger et sted hvor man kan hente en gæstebog/commensystem/whatever der viser forskellig data på forskellige sider, vha. samme mySQL tabel, der bare er delt op i rows med forskelligt id tilhørende diverse comments/indlæg/mm.

Nogen der kender til sådan én?
Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
28. september 2003 - 02:09 #1
Ah bras.. ramte lige ved siden af PHP forummet... doh.
Avatar billede h4x0r2tm Nybegynder
01. oktober 2003 - 03:08 #2
...