Avatar billede claus1 Nybegynder
27. september 2003 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan brænder jeg en kombatibel DVD ?

Jeg har næsten lige ehvervet mig en DVD-Brænder (Pioneer 106) - og så er mit spørgsmål; hvordan laver jeg en DVD, der er bedst mulig kobatibel med stationære dvd-afspillere?

Bruger normalt Nero til at brænde skiver med, så det ville være dejligt, hvis der var en der kunne lave en quick-guide dertil.. - Medmindre der er andre programmer der er meget bedre, for så er jeg da åben for forslag :)

Tildligere forsøg på at lave nogen, er nemlig mislykkedes, hvor én kunne vise intro, og derefter døde lige før menuen, en anden virkede overhovedet ikke...
De virker dog alle fint i min computer, med powerdvd, og den stationære afspiller jeg har prøvet på, kan også godt tage brændte skiver - da vi har prøvet med en der er købt i udlandet.. Så jeg er lidt lost... :/
Avatar billede miss-g Seniormester
27. september 2003 - 20:17 #1
Der er en guide til Nero her du kan prøve:
http://club.cdfreaks.com/showthread.php?s=&threadid=75455

Og ellers kan du bladre lidt rundt her:
http://www.dvdrhelp.com/
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2003 - 08:36 #2
Er du sikker på at din DVD afspiller understøtter den type brænder DVD du bruger ?
Hvilke mærke/model er det ? Hvilke skiver bruger du ?

Hvad er det for en fil du vil brænde ?
Avatar billede claus1 Nybegynder
29. september 2003 - 22:34 #3
Miss-g >> Fandt vist nok et link på en af de sider du refererede til, så vi deler i porten..! :)

Men nu virker det.. :D
Avatar billede miss-g Seniormester
29. september 2003 - 22:45 #4
Det var godt *S*

Takker :-)