Avatar billede technodance.dk Nybegynder
27. september 2003 - 17:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iframe + opdater?

Hej...

jeg vil godt kunne opdater min index side ved klik af et link som derefter vises i min iframe

kan i hjælpe mig
Avatar billede maxsten Nybegynder
27. september 2003 - 17:15 #1
Du kan bare klikke på opdatér knappen i toppen af internet explorer(hvis du bruger den)

Du kan også trykke på F5 knappen..

Det skulle da ikke være så svært.

Maxsten
Avatar billede riversen Nybegynder
27. september 2003 - 17:16 #2
hvis din iframe hedder frame ...altså <iframe name="frame"></iframe>

kan du sige <a href="test.htm" target="frame">test</a>

alternativt i javascript frame.location.href="test.htm"
Avatar billede riversen Nybegynder
27. september 2003 - 17:18 #3
maxsten: vi snakker html, så det er nok ikke så simpelt!
Avatar billede zacban Nybegynder
29. september 2003 - 11:46 #4
Eller hvis du har mange links i din menu ville det være nemmere og spare en masse plads at bruge <BASE TARGET="frame">

Den skal placeres oppe i dit <HEAD> Tag og gør at alle dine links vil åbne i din iframe