Avatar billede dtlje Nybegynder
27. september 2003 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opløsning på en Sony SDM-N50 TFT skærm

Hej.

Jeg har købt en Sony SDM-N50 fladskærm. Men jeg kan kun køre enten 800 x 600 eller dens maks opløsning som er 1024 x 768. Er det mig eller er der ikke en mellem opløsning man kan vælge ? og er det meningen at man skal downloade en driver til skærmen evt. ?? Kører med XP og den har også selv fundet skærmen. Jeg har et Nvidia GeForce2 MX/MX 400 med 64 ram grafik kort siddende i og jeg har naturligvis opdateret med den nyeste driver.
Så mit spørgsmål er ganske enkelt om der kun er disse to opløsninger at vælge imellem.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. september 2003 - 11:42 #1
Ja, for det er en LCD skærm.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
27. september 2003 - 11:49 #2
Ifølge deres datablad, så skal den kunne klare lidt flere opløsninger:

http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/legacy/specs/SDM-N50.pdf

/per
Avatar billede dtlje Nybegynder
25. oktober 2003 - 17:18 #3
sorry jeg ikke lige fik svaret tilbage men jeg har fundet ud af det. Tak for hjælpen. :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
25. oktober 2003 - 22:25 #4
Velbekomme! :)

/per