Avatar billede nlldk Nybegynder
27. september 2003 - 10:40 Der er 4 kommentarer

Hvad gør man når der ikke er nok SCART-tilslutninger på TV'et?

Hej alle

Jeg har et TV med 2 scart tilslutninger; men jeg har både DVD, SAT, Video, og måske snart en HD-recorder.
Hvordan løser man problemet med de manglende tilslutningsmuligheder?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. september 2003 - 10:59 #1
køber en multi scart adapter, hvor du eks har 6 scart til 1 scart indgang på TV'et

den kan købes hos din lokale radio/tv forhandler
Avatar billede iverjakobsen Nybegynder
29. september 2003 - 20:12 #2
Du kan også købe en forstærker/receiver der kan styre såvel billede som lyd.
Avatar billede nlldk Nybegynder
29. september 2003 - 20:37 #3
til rkhdk:
jeg har en en multiscart adapter, 3 til 1. Men den blander bare signalerne, så der kun må være en aktiv ad gangen. Der er ikke så smart.
til iverjakobsen:
Hvad mener du med det, har du et eksembel på sådan en?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. september 2003 - 20:48 #4
der er forskellige versioner af dem, jeg har set en med omskifter, så du kan skifte mellem dem..

har du prøvet at gå ned til din lokale radio/tv forhandler, da det jo nok er dem der har udstyret til det, og sikkert også en løsning