Avatar billede freelife Nybegynder
27. september 2003 - 09:47 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Printmore.dk har åbnet for salg - flash site-

Hej eksperter..

Jeg har nu gennem en længere periode, benyttet bla. dette forum og vil derfor gerne høre jeres kommentare til det udviklet site. Jeg vil med glæde høre alt ris/ros.

http://www.printmore.dk

Venligst freelife

Ps: site er oppe og køre
Avatar billede lordhead Nybegynder
27. september 2003 - 09:50 #1
Jeg benytter netscape/mozilla og kan ikke se siden :)
Avatar billede lordhead Nybegynder
27. september 2003 - 09:56 #2
...men da jeg indtaster sidenavn i IE virker det fint ;/

1) Du skal _altid_ huske at validere siden til _både_ IE og netscape/mozilla!
2) Det ville være godt, hvis du lavede en ikke flash udgave - det ville gøre siden mere brugervenlig!
3) Jeg er vild med jeres indkøbsside.

--Men husk _altid_ at optimere og validere siden til IE og Netscape/mozilla!
Avatar billede freelife Nybegynder
27. september 2003 - 10:51 #3
tak for det...
1)Hva skete der da du benyttet netscape/mozilla ? kom du ikke til side http://www.printmore.dk/non.html ? Har du evt et godt validerings script?
2)Det kommer osse når jeg får tid
3)mange tak freelife
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
27. september 2003 - 11:14 #4
Da jeg først kom ind på siden, virkede den meget forvirrende - og jeg kunne ikke lige finde ud af hvad man kunne. Trode at det reklamer der var sat ind. Men når man så kommer ind på den rigtige side, er det meget overskueligt, og teknikken virker som den skal. Så meget fint.

Men jeg syntes du skal droppe startsiden, eller evt. lave den om.
Avatar billede freelife Nybegynder
27. september 2003 - 11:17 #5
hej musicchart
tak for det...
Det kan du have ret i - flash bruges jo meget til reklamer.. Jeg har noterét evt. undlade  startsiden.
Mange tak
Avatar billede mc_goblen Praktikant
27. september 2003 - 11:22 #6
Et par småting:

Billederne på startsiden er meget hakket og ikke så pæne at se på! - Selvfølgelig er dette kun en lille ting, men alligevel.

Der ud over synes jeg det virker mærkeligt at hvis man trykker 2 gange på et link i toppen at man så kommer til bestillingssiden... - Dette er forvirrende! Kan du ikke nøjes med kun at lave ET linkt til bestillingssiden også droppe det andet?

- det var min mening...

Ha' en go weekend...
Avatar billede freelife Nybegynder
27. september 2003 - 11:29 #7
hej mc_goblen

Jeg ved hvad du snakker om - grunden til at det er lavet på den måde er at man både kan lukke "linket/menuen" ved at trykke 2 gange, musen er der jo - da manlige har trykket. alternativt kan man lukke ved knappe "luk" , men så skal man jo flytte musen...
Jeg har noterét det og mange tak for svaret..
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
27. september 2003 - 12:35 #8
freelife:
har kun en ting at sige til det, og det er at den er langsom. Ved ikke om det er min ADSL som driller lidt, men hver gang man trykker på noget tager det et stykke tid før det kommer frem, og det er lidt irriterende at vente på. Evt. loade lidt mere indhold i jeres preloader.

Ellers er det et meget flot stykke arbejde der er lagt i det site, tillykke med det!
Avatar billede freelife Nybegynder
27. september 2003 - 13:08 #9
hej 4us

Langsomt er ikke godt!! Hele sitet bliver faktisk loaded fra start, så hvis du oplever at det går langsomt når du navigere rundt i patroner og modeller, er det fordi det hentes fra databasen..
tak for opmærksomheden
Avatar billede dmcn Praktikant
27. september 2003 - 13:22 #10
Uden at vide hvor hidsige Apple er med copyright på grafik osv., så tror jeg du skal passe på. Dit site er *meget* kraftigt inspireret af OS X, og grafikken her er naturligvis ophavsretsligt beskyttet. Hvis en Apple-medarbejder kommer forbi dit site, risikerer du at skulle lukke hele baduljen på 48 timer.

Og så har jeg altid været imod brug af flash på steder hvor det ikke er nødvendigt - hvilket jeg absolut ikke synes det er i en shop. :)
Avatar billede anne-m Nybegynder
29. september 2003 - 16:58 #11
NÅ! ingen adgang for mac- brugere ?! eller alt andet end explorer...okay...!  ;o/
Avatar billede anne-m Nybegynder
29. september 2003 - 17:03 #12
det er måske hvis designet er stjålet fra Apple´s hjemmeside! som n0rmality skriver... :o(
sådan sikrer man sig, at det ikke bliver opdaget...man udelukker den brugergruppe!
ej...det tror jeg ikke.. men vi mac brugere vil da også gerne kunne se tingene!
Avatar billede freelife Nybegynder
29. september 2003 - 21:48 #13
Hej n0rmality
Det tror jeg nu ikke de ville. Flash er brugt sammen med coldfusion for at skabe et større overblik under et køb.
tak for opmærksomheden
Avatar billede freelife Nybegynder
29. september 2003 - 21:55 #14
Hej Anne-m
Desværre må mac-folket vente en tid, arbejder på sagen :) ... Intet er taget men vi er da klart inspireret af god funktionalitet. Jeg tror du vil kunne lide det som mac-bruger..
tak for opmæksomheden
Avatar billede anne-m Nybegynder
30. september 2003 - 09:08 #15
jeg glæder mig til at se det ;o)