Avatar billede hardwork Nybegynder
26. september 2003 - 22:12 Der er 2 kommentarer

Usemap kordinater

Sidder og leger lidt med dette

usemap="#xxxxxxx"

For første gang, men nogen der kan fortælle mig hvad de enkelte koordinater præcis repræsenterer på billedet?? Har en ide, men vil gerne have det endeligt bekræftet :)

<area shape="rect" coords="2,228,126,387" href="xxxxxx.asp">
Avatar billede ldrada Nybegynder
26. september 2003 - 22:30 #1
brug paint shop pro til at lave koordinater, demoen kan hentes hos www.jasc.com og er gratis i 30 dage.
Avatar billede double-g Juniormester
27. september 2003 - 10:33 #2
"rect" betyder at figuren er en rektangel
2,228 er øverste venstre hjørne af figuren talt i pixels. 2 pixels inde og 228 pixels nede.
126,387 er nederste højre hjørne 126 pixels inde og 378pixels nede.