Avatar billede themepark Nybegynder
26. september 2003 - 17:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problemer med minimum tabel celle højde

Jeg har en tabel med en enkel celle, hvori der befinder sig et INPUT TEXT element. Via JavaScript sætter jeg bredde og højde af den til 10 pixels, og så skulle man tro, at cellen ville tilpasse sig feltet, men nej...det gør den kun til et vist punkt. Det vil med andre ord sige, at der er noget luft ovenover tekstfeltet, som jeg gerne vil have fjernet...men kan det lade sig gøre?

Jeg bruger for øvrigt allerede både CELLPADDING=0 og CELLSPACING=0
Avatar billede bindestreg Nybegynder
27. september 2003 - 19:52 #1
Måske din <form> der laver knas?
i CSS:
form {
      margin: 0px;
}
Avatar billede themepark Nybegynder
27. september 2003 - 23:41 #2
Nope, det hjalp ikke :(
Avatar billede themepark Nybegynder
27. september 2003 - 23:51 #3
Jeg fandt sgu selv ud af det ved at søge lidt anderledes på Eksperten :)

Det viser sig sgu, at der IKKE må være noget linjeskift mellem <INPUT og </TD>...det er det, der giver luften :)