Avatar billede foralias Praktikant
26. september 2003 - 15:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

sus server slettet mit intranet HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP

Jeg sad og kørte nogle tests af SUS på min server og efter deinstallationen kan jeg ikke længere se mit intranet (ligger på samme server). Hjælp
Avatar billede foralias Praktikant
26. september 2003 - 15:48 #1
Nu får jeg en internal server error.
Avatar billede kenneth24 Nybegynder
26. september 2003 - 19:55 #2
Du har sikkert afinstalleret IIS på din server, og derved forsvinder dit intranet også. Har du prøvet at installere IIS igen ? Hvis dit Intranet er dødt, så taber du ihvertfald ikke noget ved at installere det igen...
Avatar billede janius Nybegynder
26. september 2003 - 21:53 #3
mere sandsynligt er det at iislockdown har lavet lidt for mange ændringer. Ud med SUS og se om det virker.
Avatar billede fortes Nybegynder
27. september 2003 - 10:37 #4
han skriver jo allerede at han har "deinstalleret" SUS. jeg holder med kenneth24. Ind med IIS igen.
Avatar billede webcon Nybegynder
27. september 2003 - 19:26 #5
Det er muligt at du har afinstalleret din IIS og dermed ogsaa MSUS og din intranet, men kig lige p+ dit C-drev under "Inetpub/wwwroot" derunder har du formentlig forsat dine sider som du kan bruge naar du installerer din IIS igen.

/webcon
Avatar billede foralias Praktikant
29. september 2003 - 07:37 #6
Ja jeg har stadig mine sider, kein problem der.
Jeg prøver lige at fjerne iis'en og så smide den ind igen, den er der nemlig allerede, men lockdown kan vel godt have lavet så meget lort i den at den ikke fungerer korrekt.
Avatar billede foralias Praktikant
29. september 2003 - 08:34 #7
Kenneth du ledte mig på sporet så du får pointsne tak for det.
Avatar billede frankiedk Nybegynder
05. marts 2004 - 01:46 #8
Jeg ved det er længe siden du har skrevet dette, men jeg har netop siddet med samme problem, og har langt om længe fundet løsningen på mit problem. Du skal i din global.asa på dit intranet pege mod dine tabeller til dit intranet via den fulde fil-sti til databasen (Access) og ikke som den standard gør, til url-stien. Eks. IKKE DBQ=URL=fpdb/database.mdb , men i stedet til DBQ=C:/inetpub/wwwroot/fpdb/database.mdb, så ser der ud til at både SUS og Intranettet kører fint videre