Avatar billede xcabe Nybegynder
26. september 2003 - 10:29 Der er 3 kommentarer

MOTD - unreal 3.2

Jeg har en har en irc server kørende, men den kommer med fejlen "MOTD file is missing". Men jeg har oprettet  en irc.motd som der står i configurations filen (unrealircd.conf) samt en motd.txt for at være sikker. Men den kommer stadig med den fejl.

Håber i kan hjælpe, og det vil være en stor hjælp hvis i havde erfaring med det.

På forhånd tak.
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 13:00 #1
er stien til den rigtig .. og du skulle vel ikke have instaleret på windows og den har den forkerte extension .. windows skjuler extensions for known filetypes ..
måske hedder din fil rigtigt irc.motd.txt uden du kan se det.
ellers prøv at paste det der omhandler det i din config fil.

hvis du kører linux/unix .. er read permissions sat så sat rigtigt.
Avatar billede xcabe Nybegynder
26. september 2003 - 13:56 #2
ja jeg kører windows fordi jeg ik kan andet, og jeg spurgte efter en som havde erfaring med unreal. Og det har du ikk, i hvert fald ik indenfor unreal 3.2.

...
Avatar billede simonvalter Praktikant
26. september 2003 - 14:07 #3
og hvem siger det .. selvom jeg ikke selv kører den kan jeg da godt hjælpe med det

kig selv her
http://www.eksperten.dk/spm/403867

men du har ret jeg kører ikke selv unreal jeg kører hybrid@fbsd

og har du checket de ting jeg sagde? .. men du må selv om det .. hvis du kun vil have hjælp fra en der har kørt den så kan det måske være du skal vente længe.