Avatar billede ows51 Nybegynder
26. september 2003 - 01:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

msn messenger

Jeg har erfaret at msn messenger lukker ned.
Hvor kan jeg så finde den sammee service, hvor jeg kan føre videosamtaler?
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
26. september 2003 - 02:26 #1
Det gør den heller ikke .. der er tale om Microsoft's chatrooms .. Ikke messenger
Avatar billede ows51 Nybegynder
26. september 2003 - 07:51 #2
Til Birgitte.
Tak for svaret. Det var da dejligt at høre. Vi har en søn og hans familie i "langtbortistan", som vi kommunikerer med. Iflg. Tv avisen onsdag morgen blev der godt nok sagt "messenger" Hej fra ows51
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
26. september 2003 - 11:08 #3
Jeg tror der er blevet sagt messenger et par gange, fordi folk har misforstået det. De fleste ved ikke engang, at mircrosoft har chatrooms. Iflg dem vil de til at kræve at man indtaster sit creditcard nummer for at kunne bruge deres chatrooms. Dette fordi de har for mange problemer med bla pædofile, der sidder og giver sig ud for at være andre end de er, så de kan komme i kontakt med de små drenge og piger. Men de fjerner jo ikke ligefrem de pædofile og andre med dskumle bagtanker, da det er dem, der HAR et creditcard, som de kan bruge.
Så de udelukker børnene fra at bruge deres service, imens der sidder en flok pædofile og. lign derinde i stedet for (jeg siger ikke, at alle der bruger deres service er pædofile lol Men det har åbenbart været et stort problem for dem).

Men jeg har spurgt mange steder - bl.a hos microsoft, og det er kun deres chatrooms der bliver berørt af dette .. ikke messenger.