Avatar billede johannielsen Nybegynder
28. december 2000 - 23:56 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan starter man nemmest op?

Vi er to personligheder der gerne vil starte vores private webvirksomhed op. Men vi har et problem. Ingen kunder, og ingen gider ikke have folk der ingen kunder har. ALTSÅ Hvordan starter man op?

Er det med reklamer i postkassen, eller pr på eksperten!

Eller kan man tillade sig at ringe til tilfældige firmaer og påstå de bør få en web-site?

Hvis det hjælper vanker der viel geld!!!
Avatar billede vandhunden Nybegynder
29. december 2000 - 00:07 #1
- med på en lytter...
Avatar billede klp29 Nybegynder
29. december 2000 - 00:07 #2
Jeg oplevede det samme, da jeg startede vores lydstudie op. Du får ingen kunder, hvis ikke du har gode henvisninger til kunder.......

Gør eks. det at I ringer til nogle og siger \"hør, vi vil gerne i gang. Vi vil gerne lave jeres web gratis/billigt, så vi kan få nogle firmaer på vores kundereferenceliste.\".

Afhængig af målgruppe kan reklamer i postkassen være LANGT dårligere end personlig kontakt.

Ja for %¤&%¤& - ring til nogle, som ikke har en webside og forklar dem ALLE de positive ting, de kan opnå med en side (eks. er der mange frisører der ikke har en side, mens deres unge kunder NETOP surfer meget på nettet). Tilbyd dem at sørge for det hele (bookning af webhotel, konstruktion af side osv.)

Held og lykke!

Kenneth / Speakers Corner Lydstudie
Avatar billede minau Nybegynder
29. december 2000 - 00:10 #3
Først vil jeg nok lige sige at det er lidt få point - og man kan ikke sige om noget viterlig hjælper

rekleme i postkassen virker måske - men der skal mange omdelinger til før der bides på krogen.

dårlig ide at ringe rundt - det kan jo bare være en fupmager.

tag ud og snak med folk! - personlig kontakt er der vigtigste i bysnis (og det kunne jeg ikke lige stave)

Men tøf rundt i byen og se på hvad der er af butikker. Tænk hvordan en hjemmeside til disse butikker skulle være. Det skal helst være butikskæder - eller foretagner der hendvender sig til én meget specifik gruppe. men de store kæder er nok det der er flest penge i. gå hjem og lav et udkast. - du kan jo bare have et godt design som skabelon - så kan du bare ændre teksten. så går man ned i butike og spørger om indehaveren er der. sig hvad du vil - at du har tænkt at det ville være godt for butikkens kunder og dermed omsætningen hvis de fik en hjemmeside. giv dem adressen på den preview du har lavet - og så ring til dem igen efter en uges tid

- det har virket med mig
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. december 2000 - 00:10 #4
-------->klp29

Jo, lyder godt...men venter med point til der kommer lidt mere at bedømme på!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. december 2000 - 00:16 #5
------->minau

Må jeg se noget du har lavet?

Bare sådan for sjov!
Avatar billede klp29 Nybegynder
29. december 2000 - 00:16 #6
Mit bedste tip er :

(A) Find forretninger, som IKKE har et website og lav en \"plan\" til dem, hvor de får hele pakken

(B) Find forretninger, som HAR et webiste. Kontakt dem og sig, at I kan gøre det bedre eller vedligeholde/opdatere siden for dem
Avatar billede klp29 Nybegynder
29. december 2000 - 00:17 #7
Ps. Enhver der beskæftiger sig bare en SMULE med succes ved at 80% af årsagen til succes UDELUKKENDE er vilje. Om I er bedre end de andre er kun et spørgsmål om at ville være det.
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. december 2000 - 00:19 #8
------->klp29
Tak endnu engang...

Tror du ikke også det har lidt med dygtighed at gøre?
Avatar billede klp29 Nybegynder
29. december 2000 - 00:46 #9
Jo, lidt, der er jo 20% fra 80 og op til 100% :-)

No shit, det er vilje, der tæller. Hvis du har vilje, køber folk din ide.

Eks. har vi - som lydstudie - langt større vilje end evne. Det betyder at vi sælger løsninger til kunder, som vi så i nogle tilfælde får andre til at løse for os - og kunden er jo glad bare det er godt!

Et godt eksempel på at viljer er nummer 1!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
29. december 2000 - 00:49 #10
--------->klp29

Ok, har i et web-site?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
02. januar 2001 - 15:59 #11
Er der ikke flere kommentarer eller svar..................

------>klp29 & manau
Jeg vil gerne se jeres web-sites!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:24 #12
----->Alle

Ingen kommentarer = færre point!