Avatar billede tommyls Nybegynder
25. september 2003 - 22:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fejl i mp3 fil

Jeg fandt tilfældigvis en mp3 fil på min computer:=) men den kører ca. 10 sek. så siger den mærkelige lyde. Nogen der har en løsning??
Avatar billede tommyls Nybegynder
25. september 2003 - 22:16 #1
Det skal siges det ikke kun var en!
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. september 2003 - 22:22 #2
hvor fandt du den hænde..?
og hvad er det..?? er det ikke bare noget et program el spil bruger.?
og hvad hedder den.?
Avatar billede tommyls Nybegynder
25. september 2003 - 22:24 #3
nej da, det var en der var downloaded fra et program  tror jeg :)
Avatar billede squashguy Nybegynder
25. september 2003 - 22:26 #4
det er nok en virus :)
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
25. september 2003 - 22:29 #5
Hmm... lyder det ligesom nogen pops og clicks? i så fald hvis det er mere end en, er det nok bedst og få fat i en ny kopi af den pågældende mp3, eller hvis du har eller kan få fat på kilden, så selv lave en anden rip af den...
ellers kan det evt. være en rip fra en kopibeskyttet cd, der kan nogle gange osse være mærkelige lyde i baggrunden som ik skal være der - men gør at man ik kan lave en mp3kopi af den...og det er desværre ik så meget at gøre ved:(
ellers hvis det bare er pops & clicks, så prøv det her program det skulle kunne fjerne dem hvis det ik er alt for mange

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Misc__Sound_Tools/Popfix_Download.html
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
25. september 2003 - 22:31 #6
Nåee, ok troede det var en musik-mp3... så kan jeg desværre ik hjælpe:(
Avatar billede tommyls Nybegynder
25. september 2003 - 22:31 #7
kopibeskyttet cd - mon ikke det er fejlen.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. september 2003 - 22:36 #8
prøv at skriv navnet og størrelsen..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
25. september 2003 - 22:51 #9
hihi..