Avatar billede tanketorsk Nybegynder
25. september 2003 - 22:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Er der nogen her, der spiller Soldier Of Fortune??

Hej... nu hvor jeg endelig har fået nogenlunde styr på min Pc igen... Så har jeg et lidt useriøst spørgsmål - ville høre om der var andre end mig her, som spillede det helt fantastiske spil "Soldier of Fortune" (3D shoot'em up spil) - over Netværk!?... i så fald kunne det jo være helt sjovt at mødes til et spil, da man ik ser så mange danskere mere, der spiller det!

Mvh. Tanketorsken
Avatar billede niclas-bech Nybegynder
05. november 2003 - 18:41 #1
Jep jeg spiller både soft 2 og 1
det er ret fedt hvad spiller du ellers?
og hvor bor du
Avatar billede tanketorsk Nybegynder
05. november 2003 - 22:42 #2
Yes det sQ det koole spil - jeg spiller ik andre spil i øjeblikket end sof 1, det er det fedeste fps netspil gennem tiderne efter min mening, men grafikken kan jo desværre ik følge så godt med mere.. gameplay'et betyder alt syn's jeg derfor kan jeg ik så godt li' sof 2, da jeg syn's det går for langsom :(.. men har du MSN - så kunne vi jo game lidt!?