Avatar billede bacon Nybegynder
28. december 2000 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

automatfuldførelse

Når jeg udfylder blanketter og login formulare mm., husker win98 mine tidlige navne/adresse osv i katagorierne og foreslår derfor dem. Men jeg har efterhånden fået en liste på 5 -8 ord som jeg har skrevet ved fejl så listen er ubrugelig. Hvordan sletter jeg alle mine fejl indskrivninger?
Bacon (nybegynder)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
28. december 2000 - 23:12 #1
jeg mener bare at man holder musen over dem, så de er blå og trykker på delete tasten
Avatar billede zeropaq.dk Nybegynder
28. december 2000 - 23:19 #2
Carsten Lusk > Jeps ;-)

Bare marker teksten, og tryk delete
Avatar billede bacon Nybegynder
28. december 2000 - 23:25 #3
Okay, men jeg mener at jeg har prøvet det. Jeg kan selvfølgelig ikke lige komme på et sted jeg kan tjekke det.. Men hvis det er rigtig må de 5 point gå til carsten. (Hvordan får han dem når jeg afviste første gang)
Avatar billede darkphazer Nybegynder
28. december 2000 - 23:27 #4
Hmm der er vist ikke anden udvej, end at slette listen og begynde forfra :(

- DarkPhaZer
Avatar billede darkphazer Nybegynder
28. december 2000 - 23:28 #5
Hey hvordan f..... accepterer du dit eget svar ?!?!?!?!?
Avatar billede bacon Nybegynder
28. december 2000 - 23:33 #6
trykkede på accept
Avatar billede bacon Nybegynder
28. december 2000 - 23:35 #7
Jeg har ikke så meget styr på hvad jeg laver på en computer. men jeg forstår dig sådan, at det ikke plejer at være en mulighed at kunne tildele sif selv point..??
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
28. december 2000 - 23:37 #8
jo det plejer man nok at kunne :)
hvordan skulle man ellers lukke et spm ??
Avatar billede darkphazer Nybegynder
28. december 2000 - 23:39 #9
Det har ikke lykkets mig at svare på mit eget spørgsmål, men jeg er også rimelig ny her på eksperten så jeg kender ikke systemet så godt.