Avatar billede homer2000 Nybegynder
25. september 2003 - 17:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at join spil servere med min adsl opkobling

JEg har store problemer med at join spil servere. Hvergang jeg prøver siger den: server connection time out.

Jeg kører med en adsl forbindelse ( netexpress adsl som nu ejes at tdc .
Avatar billede ird Praktikant
25. september 2003 - 17:33 #1
Tyder bare på serverene er optaget!
Avatar billede ird Praktikant
28. september 2003 - 11:15 #2
hvadså??? Skal man smide et svar eller er problemet der stadig???
Avatar billede sjmaden Nybegynder
02. oktober 2003 - 14:48 #3
Har du kikket på din firewall, hvis du har en sådan?
Den skal tillade spillet gennem en specifikt port.
Avatar billede shotput Nybegynder
02. oktober 2003 - 19:33 #4
hvilket spil er det???

prøv evt at geninstalere dit spil...

hvis du har en rouder på dit net, kan det være den være lukket og du skal åbne dine porte.

er spillet up to date :D ?
Avatar billede nimb Nybegynder
09. oktober 2003 - 18:34 #5
Det har højst sandsynlig ikke noget med router at gøre da det ikke er et hosting problem, heller ikke firewall. Det kan være fordi det er en Pirat version af spillet.
Avatar billede sjmaden Nybegynder
10. oktober 2003 - 00:55 #6
nimb <-- Du kører nok ikke med firewall (software) kan jeg høre. Den skal i højeste grad sættes til at tillade spille at connecte til internettet. nogle spil kræver oxo "server-status" for at virke online.
Avatar billede nimb Nybegynder
10. oktober 2003 - 08:45 #7
ja... selvfølgelig  skal der gives adgang til spillet. Men udover det kræves det ikke noget af firewallen. Klart hvis man er paranoid og sætter sikkerhed HELT op i firewallen giver det måske problemer.
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 14:49 #8
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!
Avatar billede homer2000 Nybegynder
01. november 2003 - 17:38 #9
Undskyld jeg ikke har svaret i længe. Det er pga sygdom i familien. Men problemet er ikke løst. Jeg har koblet min firewall fra, men vil stadig ikke.
Avatar billede homer2000 Nybegynder
01. november 2003 - 17:38 #10
Spillet det drejer sig om er medal of honer
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 18:39 #11
Er det et lovligt spil?
Avatar billede homer2000 Nybegynder
02. november 2003 - 00:04 #12
ja