Avatar billede nico2814 Nybegynder
25. september 2003 - 16:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ny Monitor ?

daw..
jeg har det problem at når jeg spiller CS får jeg kun 60 fps'er har prøvet alt.. opdatere driverne tio mit grafikkort uden succes Nvidia refresh rate fixer (der ellers skulle gøre det) osv..
nu er det så jeg tænker på om det ville hjælpe med en skærm der ville kunne køre flere Hz? (har nu en 17" der køre 72 Hz) har tænkt på at købe en 19" det kan køre den opløsning jeg vil ha i 100 Hz!
ville det gi flere fps'er i CS eller bare spild af penge? eller nogle andre gode ider der måske kunne hjælpe... ?

mit system er:
P4 2.66Ghz
512Mb PC2700 ram
GeForce FX 5200 128Mb...

//NiCo
Avatar billede ird Praktikant
25. september 2003 - 17:15 #1
Brug rivatuner tila t låse op for +60hz http://www.guru3d.com/rivatuner/
Avatar billede ird Praktikant
25. september 2003 - 17:15 #2
Avatar billede ird Praktikant
27. september 2003 - 07:50 #3
hjalp det
Avatar billede nasp Nybegynder
01. oktober 2003 - 22:13 #4
Du skal bare ændre lidt i din config fil til CS kan ikke helt hhuske hvad kommandoen er men det er noget med force fps som gør at den bliver på det antal fps du har valgt
Avatar billede ird Praktikant
03. oktober 2003 - 16:41 #5
Giver du ikke lyd så man ved om man overhovedet hjalp dig :-)
Avatar billede nico2814 Nybegynder
05. oktober 2003 - 19:38 #6
jo self! sry... det er ik fordi den køre med 60 Hz in game... men jeg ville gerne vide hvad det force fps er for noget... for det kan jeg ik finde noget om i min config...
Avatar billede cult Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:57 #7
Jeg har tidligere brugt PowerStrip til at løse netop det problem med CS.

Med PowerStrip kan du tvinge dit grafikkort til en bestemt refreshrate i bestemte programmer.

Download:
http://download.com.com/3000-2094-10225932.html?tag=lst-0-1
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 08:45 #8
mon ikke her snart kommer lidt feedback omkring problemet eller evt en afslutning!!
Avatar billede ird Praktikant
21. oktober 2003 - 15:05 #9
Kunne du ikke finde tid til at lukke her eller give feedback en dag i nærmest fremtid!!
Avatar billede nico2814 Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:26 #10
sry... jeg har ik haft så meget til foran PC'en i den sidste tid.. :(
men jeg har løst problemet med det der rivatuner og fik oz 100fps... meen min sens er den laveste i CS ( 1 ) og da jeg satte refresh raten op til 100 så var det som at sætte min sens op til 2 !!! og det gad jeg ik da jeg heller ik kunne se nogen stor forskel... men tak for det Gode svar ird!!
//NiCo :D
Avatar billede nico2814 Nybegynder
27. oktober 2003 - 08:27 #11
du får alligevel point da det jo alt i alt hjalp på mine fps'er :P