Avatar billede henrik.s. Nybegynder
25. september 2003 - 14:40 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Internt batteri til Ipaq 3630

Hejsa med jer.

Min Ipaq 3630 kan ikke længere holde strøm mere end ca. ½ time.
Hos HP siger de at den skal sendes til Holland - og nyt batteri isættes. Dette vil de have det beskedne beløb på 1800.00 kr, for.

Er der ikke en der har en billigere løsning - eventuelt en gør-det-selv.

Venlig hilsen

Henrik
Avatar billede benny.dk Nybegynder
25. september 2003 - 17:24 #1
pocketfreak.dk (mener jeg det er) er ved at teste en øgr-det-selv løsning og der vil om kort tid komme en artikel på hans hjememside.
Avatar billede behmer Nybegynder
26. september 2003 - 10:38 #2
Jeg har også haft samme problem med min IpaQ 3630
Jeg løste problemet ved at lade den gå fuldstændig flad for strøm.
Dernæst fik den lov til at oplade i ca. en uge.
Første gang jeg så brugte den var den igen flad efter ca. en ½ times brug. Men efter en opladning virkede dem igen som normalt. Dette har nu holdt i over et år.
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:17 #3
Avatar billede kanon_bruun Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:18 #4
Avatar billede benny.dk Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:20 #5
Eller i Danmark via http://www.pdaland.dk/?item=959
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
27. oktober 2003 - 15:27 #6
Hej med jer.
Jeg har egentlig i de sidste dage fået afprøvet svaret fra "behmer".
Til min store overraskelse virker den nu fint efter at være afladet og opladet 2X.
Mit spørgsmål gik på en billigere løsning, og jeg har derfor fordelt pointene mellem 2 af jer.

Tak for svarene  :-)
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
02. april 2004 - 09:18 #7
Man kan få et 2.1Ah batteri til IPAQ 31xx/36xx/37xx via en EBAY-shop i Tyskland. (det originale er vis på ca. 900mAh)

Det er et komplet kit med værktøj og beskrivelse til €79 (ca. 600 kr.)

Se: http://stores.ebay.de/PDA-STANDARD_W0QQsspagenameZl2QQtZkm
Eller søg på "IPAQ AKKU"

//Tommy