Avatar billede congokurt Nybegynder
25. september 2003 - 14:09 Der er 3 kommentarer

Download afbrydes

Når jeg er ved at downloade en fil (fx. messenger 6.0) går download processen i stå. og det er alle servere og alle filer, det er altså ikke et spørgsmål om fjernserveren er ustabil. Antivirussen siger, at der ikke er nogen virus, så det kan heller ikke være det.
Nogen svar?
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. september 2003 - 15:32 #1
Det kan være at din internet cache er for fuld, prøv at tømme den og se om det hjælper. I IE funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies. IE opfører sig mærkeligt når cachen er for fuld
Avatar billede congokurt Nybegynder
02. oktober 2003 - 00:10 #2
Neej, det er ikke det. Når pc'en er koblet direkte til modemmet kører det super, men når den er sat til routeren sker ovenstående.
Avatar billede nimb Nybegynder
09. oktober 2003 - 11:18 #3
Det kan være en del i router opsætningen ... hvilken router taler vi om??