Avatar billede torbens_dk Nybegynder
25. september 2003 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

2 lydkort i XP og output select

Jeg bruger TV-out meget og kunne godt tænke mig at man i afspiller programmet kunne sende lyden til det ene kort og alle andre lyde til det første.

Jeg mangler altså et hack til regbasen.
Et program/codec der sender lyden til et andet lydkort.
Eller et afspiller program der uderstøtter flerer lydkort.
Avatar billede plex85 Nybegynder
27. september 2003 - 01:02 #1
Hi Winamp kan stilles til "allow multiple instances.." og med ver,3 kan du osse se divx mv.  plex85
Avatar billede torbens_dk Nybegynder
28. september 2003 - 10:13 #2
Du har ikke læst mit spørgsmål. Jeg vil ikke afspille mp3'er men DivX, Mpeg også videre.....
Avatar billede plex85 Nybegynder
28. september 2003 - 10:22 #3
Hi ! Jo det tror jeg at jeg har, winamp 3 har en divx/avi/mpeg så der kan vises levende billeder i en god kval. men du skal jo huske at installere denne feature og at det først er fra ver.3.0 films er understøttet. Om det så kan hjælpe dig....  hilsen plex85
Avatar billede torbens_dk Nybegynder
29. januar 2006 - 16:23 #4
Media Player Classic har et vælg lydkort funktion