Avatar billede dwj Nybegynder
25. september 2003 - 12:37 Der er 4 kommentarer

dvd format

jeg er ved at brænde min første dvd skive, og det er n backup af en masse af min mapper, men så siger den lige pluslig at filnavnet eller filtypenavnet er for langt mi i en brænding, jeg brænder i ISO1_DVD mode hvordan ungår jeg dette
Avatar billede jensendk Nybegynder
25. september 2003 - 13:45 #1
Ved at brænde filnavnslængden og mappedybden.

Hvad bruger du til at brænde data med?
Avatar billede dwj Nybegynder
25. september 2003 - 15:46 #2
Ja nemlig, jeg bruger Nero 6 til at brænde med
Avatar billede henninga Novice
25. september 2003 - 20:11 #3
Du kan sætte hak ved "Tillad mere end 255 tegn i ..." og "Tillad mere end 8 dybde i mappestruktur" og "Joliet filsystem".
DVD'en kan så måske ikke læses af Win 3.1 osv.

Jeg bruger den indstilling der hedder DVD-ROM(ISO) - ISO 9660 og Joliet.
HenningA
Avatar billede avril Nybegynder
27. september 2003 - 14:28 #4
dwj :
Er det en film du copiere ? Hvis det er kan jeg måske hjælpe med at fremragende program :-) Hurtigere og mere enkelt.