Avatar billede kryster Nybegynder
25. september 2003 - 11:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

input type=text har et lille aktiverings område

Alle mine input felter på www.drcmu.dk er meget svære at komme til at skrive i, for at markere felterne skal man klikke på rammen foroven eller i venstre side, og ikke blot et sted i feltet som normalt.
Prøv evt, E-mail, password felterne i højre side under Log ind:.

Hvad kan der være galt?

Her er lidt af koden, resten kan i jo se med en view source.

<table width="150" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0">
<form enctype="multipart/form-data" method="POST" name="login" action="xxx.php">
<tr>
  <td class="h4">Log ind :</td>
</tr>
<tr>
  <td>
    <input type="text" name="username" style="width:80px">&nbsp;(E-mail)
  </td>
</tr>
Avatar billede riversen Nybegynder
25. september 2003 - 11:55 #1
at skud: prøv at flytte form udenfor tabellen
Avatar billede riversen Nybegynder
25. september 2003 - 11:57 #2
hmmm...hvis jeg kopierer sourcen er der ingen problemer her lokalt
Avatar billede riversen Nybegynder
25. september 2003 - 12:02 #3
der er en stavefejl...faktura ikke fakture
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
25. september 2003 - 12:34 #4
Jeg har lokaliseret fejlen til at opstå i en af javascript-filerne, men kan ikke lige finde stedet. har mistanke til function'en fixForm.

Du har vel ikke skrevet disse selv?
Avatar billede kryster Nybegynder
25. september 2003 - 16:19 #5
Nej det eneste Javascript der findes er menuen, som jeg ikke selv har skrevet.
prøver lige uden java menuen.
Avatar billede kryster Nybegynder
25. september 2003 - 16:45 #6
At flytte form uden for table. Java tingen får jeg nok ikke kigget på i dag.
Avatar billede kryster Nybegynder
01. oktober 2003 - 20:26 #7
ldanielsen: Du har ret fejlen ligger i javascriptet (Menuen)hvis jeg fjerner den virker felterne som de skal.
Avatar billede kryster Nybegynder
04. november 2004 - 14:01 #8
ldanielsen har ikke lagt et svar så jeg tager point tilbage.
Avatar billede olebole Juniormester
04. november 2004 - 14:28 #9
<ole>

Hvorfor dog ikke bede ham, der gav dig svaret, lægge et svar, så du kunne have givet ham lidt for at hjælpe dig ... når nu du har bedt andre om at hjælpe dig ud af et problem, du ikke selv kunne overskue?
Bare et lille bøvet 'tak' havde i mangel af bedre fået dig til at virke lidt mindre forkælet og egoistisk.

/mvh
</bole>