Avatar billede drdreeper Nybegynder
25. september 2003 - 11:32 Der er 12 kommentarer

Bryd ind!

Der ligger to filer jeg meget gerne vil have fat i på skolens netværks y drev... Det drejer sig om de forrige to års karakterbøger for en elev jeg har lavet et væddemål med... Hvordan klarer jeg den? 1000 p på højkant...
Avatar billede mc_goblen Praktikant
25. september 2003 - 11:33 #1
Glem det,

dit spørgsmål vil blive lukket... - Du må ikke oprette sådanne spørgsmål her på Eksperten
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
25. september 2003 - 11:38 #2
*LOL* tror du selv på at du får hjælp til det her...?
Avatar billede snowball Novice
25. september 2003 - 11:39 #3
1) Eksperten vil ikke hjælpe dig med dine ulovligheder. Hvis du har ret til at se de informationer, så kan du vel bare gå ned på skolens kontor og bede om dem.

2) Det er ikke tilladt at uddele mere end 200 point for et spørgsmål.

Derfor bedes du venligst lukke spørgsmålet ved selv at lave et svar og derefter acceptere det.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fromsej Praktikant
25. september 2003 - 12:01 #4
*SUK*
Avatar billede venturer Nybegynder
25. september 2003 - 12:41 #5
Jeg vil anbefale at du tager ind i Blockbuster og lejer "Swordfish". Det er nemlig en film som på rigtig autentisk vis illustrerer hvordan man hacker alle mulige maskiner og netværk.
Jeg tror du vil blive meget dygtigere hvis du ser den film.
Avatar billede coolby Nybegynder
25. september 2003 - 12:50 #6
Gå hen til din lære og sige du gerne vil have karalterbøgerne fra de 2 år, så burde du kunne få dem.
Avatar billede drdreeper Nybegynder
29. september 2003 - 21:28 #7
Hvis mine lærere gik med på den havde jeg nok ikke postet her vel....
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
29. september 2003 - 21:35 #8
snowball > eftersom han ikke følger din anvisning, bør han vel slettes!!!
Avatar billede snowball Novice
30. september 2003 - 08:29 #9
metal_hansen: Brugeren har ikke være aktiv på Eksperten siden dette spørgsmål, men der er blevet sendt en besked til brugeren nu. Bliver der heller ikke reageret på den, rykker en deaktivering nærmere.

Snowball
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
30. september 2003 - 09:53 #10
ok
tak for respons - ville specielt gerne høre lidt om jeres metoder :)
Avatar billede drdreeper Nybegynder
13. marts 2004 - 12:02 #11
pondus
Avatar billede fromsej Praktikant
13. marts 2004 - 12:22 #12
Kommentar: snowball 30/09-2003 08:29:36>>Hmmm?