Avatar billede nitro007 Nybegynder
24. september 2003 - 22:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE explorer går død

Heysan folks,

Min bærbare computer (Dell Inspiron 8100) har fået et flip som tilsyneladende ikke er så ligetil at løse. Det startede i forgårs med at jeg og surfede på nettet, og ville åbne et link til billede. Da jeg trykker på linket kommer vinduet op hvor billedet skal komme frem, og så står IE bare stille. Sjovt nok var det ikke billedevinduet der ikke svarede men det vindue hvor linket var. Trykker så ctrl+alt+ delete og lukker det IE som ikke svare, og der kommer så den sædvanelige med at IE har udført en ulovlig handling, og om jeg vil sende problemet til Microsoft. Det er kun IE der låser, resten af computeren kan jeg sagten bruge, men det er ret irriterende for den gør det hvert 10 min.

Hmm, jeg opdaterede så mit Norton Antivirus, scannede mine diske, og ingen virus. Opdaterede Windows XP proff med de nyeste opdateringer (40mb) og opdaterede IE til versin 6 SP1 tror jeg det hedder, men problemet er der stadig.

Kan i hjælpe mig med det her problem?

På forhånd tak

Johan
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. september 2003 - 23:04 #1
har lige idag scannet med Norton, med samme resultat..prøve så trend, micro..og den fandt de vildste bot´s.
Og det var 2 forskellige pcér, m 2 forskellige osér..O)
http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. september 2003 - 23:06 #2
hvis der ikke visses noget er det jo fint, men prøv lige m. spybot bagefter alligevel..O)
http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=spybot&tg=dl-2001
Avatar billede snowball Novice
24. september 2003 - 23:19 #3
Har du prøvet en så simpel ting som at tømme din Temporary Internet Files folder !? Det kan ofte løse de særeste problemer med IE ;)

Snowball
Avatar billede nitro007 Nybegynder
25. september 2003 - 13:38 #4
Bartfreak: Kender godt det link, men den når kun lige komme derind hvor at jeg skal vælge hvilke diske der skal scannes, også går den død.

Snowball:
Doh, det kunne jeg selvfølgelig starte med at prøve, sidder ikke ved min bærbare nu, men vender tilbage når jeg har prøvet at tømme min Temporary Internet Files folder.

Johan
Avatar billede nitro007 Nybegynder
26. september 2003 - 14:46 #5
Har prøvet næsten alt nu, så jeg opgav. Formaterede den og nu virker den, så desværre ingen point. Men tak for de gode forslag.