Avatar billede pras Nybegynder
07. september 1999 - 13:06 Der er 20 kommentarer

Colorado.exe

Er der nogle der kender denne fil?
Hvad den gør?
Og hvor jeg kan få fat i den?

P.

Avatar billede jumper Nybegynder
07. september 1999 - 16:11 #1
øhm, jeg kender den ikke, men hvis du vil kan jeg da omdøbe min autoexec.bat til colorado.exe. Så kan du få den ;))))

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 16:57 #2

FTP Search
1 /pub/emb/be100/fonts/COLORADO.EXE
12.6K - 1999 Jul 6 01:01
FTP Site: ftp.brother.com

Resultat på søg af Colorado.exe

Avatar billede Slettet bruger
07. september 1999 - 16:58 #3
Efter biblioteksnavn at dømme, må der være tale om font.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. september 1999 - 19:23 #4
hvor har du hentet filen, pras?
Avatar billede pras Nybegynder
08. september 1999 - 09:57 #5
jeg har ikke hentet filen

det er en kunde der får en fejl om at hun mangler den men der er ingen reference til et program
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 13:01 #6
Hvornår siger hendes PC at hun mangler den? Er det under opstart af maskinen eller når hun skal starte et bestemt program?

/Thor
Avatar billede pras Nybegynder
08. september 1999 - 13:30 #7
under setup af et y2k check program
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 14:08 #8
dvs, under installation/opstart af et program.

Du bliver nødt til at hente programmet igen, enten fra producentens hjemmeside eller ved henvendelse til producenten.

Du kan alternativt køre et viruscheck på hele systemet, bare for sjovs skyld ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
08. september 1999 - 14:29 #9
Pras, hvis du er interesseret, så har jeg hentet filen ned fra Nettet fra ftp.brother.com/pub/emb/be100/fonts/. En e-mail adresse og du har filen.
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 14:44 #10
hey kharder, hvis du er interesseret har jeg lige omdøbt min Netbus.exe til Colorado.exe

Vil du så også gerne have den?

Helt ærligt, han kan da selv downloade den fil, du har jo givet ham adressen.

En anden ting: Fonte bliver ikke gemt som .exe filer, det er kun programmer der bliver gemt som .exe filer. Så jeg kan ikke se hvordna det skulle være en font.

/Thor
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 14:45 #11
hvordna=hvordan

/Thor
Avatar billede pras Nybegynder
08. september 1999 - 15:13 #12
thor: y2k programmet er kørt fra en diskette fra leverandøren, og jeg har prøvet men en anden disk. Samme fejl (og de samme disketter virker på andre computere)

kharder: jeg har kigget på filen før jeg stillede dette spørgsmål.

thor: grunden til at det er en exe fil (den kharder taler om) er at den er komprimeret.
Avatar billede jumper Nybegynder
08. september 1999 - 15:52 #13
Hvis disketten virker på andre computere, så sæt dig ved en af dem den virker ved og find colorado.exe på den maskine!

Så er det jo bare at kopiere den over i f.eks. c:\windows eller installationsbiblioteket på den maskine disketten skal installeres på.

/Thor
Avatar billede pras Nybegynder
17. september 1999 - 10:49 #14
thor > filen ligger ikke på de andre computere
Avatar billede jumper Nybegynder
18. september 1999 - 00:49 #15
Hmm, så kommer jeg da bare med universal svaret: Geninstaller Windows ;)

Der er nok bare rod i din registreringsdatabase

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
18. september 1999 - 23:32 #16
Nå jumper er du kommet til kort?
Hvad er det for et y2k program der er tale om pras? Er det Win 95 eller win 98?
Avatar billede jumper Nybegynder
19. september 1999 - 03:01 #17
kharder, som han omtaler det lyder det ikke til at det er y2k programmet der kræver filen, ellers ville han jo have kunne finde filen på en af de maskienr hvor programmet allerede var installeret ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
19. september 1999 - 12:44 #18
Det afgøre opsætningen af maskinen.
Avatar billede twm Nybegynder
28. september 1999 - 22:25 #19
Tag regedit søg efter colorado.exe, hvis den finder noget exporter referencen, og slet den. Måske det hjælper!
Avatar billede pras Nybegynder
29. september 1999 - 09:56 #20
jeg kørte regclean på maskinen. og nu brokker den sig ikke mere, selvom at der ikke er nogle referencer til filen i undo'en!?

WINDOWS : (

P