Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
24. september 2003 - 19:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ghost dvd..

Hejsa!

Jeg har en dvd-skive med en ghost til min pc.. Jeg har kopieret filen over på min hd, og vil nu høre hvordan jeg brænder den ud igen??
Det er jo sådan en *.BOH tror jeg nok.. Kan det lade sig gøre??

MVH

Kasper
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
24. september 2003 - 19:28 #1
Rettelse.. Filen hedder *.GHO
Avatar billede shitping Nybegynder
24. september 2003 - 22:27 #2
Ja, du kan bare brænde den ud med et almindeligt brændeprogram, men forvent ikke at den bliver bootable.
Du kan naturligvis stadig bruge filen selv om den ligger på en skive.
Brug f.eks NERO eller lign.
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
25. september 2003 - 19:10 #3
Ja, men hvordan kan den så fungere??
Jeg vil jo helst gerne have den kan boote!
Avatar billede shitping Nybegynder
25. september 2003 - 20:00 #4
Du booter bare på en ghost boot floppy. Eller surfer rundt med gthost, hvis du har den installeret.
Avatar billede mcp Nybegynder
02. oktober 2003 - 20:21 #5
Hvis man laver en ghost med Norton og der er en Brænder i computeren er
det muligt at sende ghosten til brænderen og Norton Ghost vil der ved gøre
Cd/dvd´en bootbar.

Hvis du ikke har muligthed for at lave dit Image igen , så kan du med programmer som WinISO lave bootbar en cd-rom med Ghost.exe og din .GHO fil.
Dette vil gøre at du kan putte din cd i computeren og når den f.esk står i DOS derefter skrive Ghost.exe (Enter) og via dette program og KUN dette (Ghost.exe)vælge at restore dit .GHO image.

mvh.
Avatar billede shitping Nybegynder
02. oktober 2003 - 23:41 #6
Ghost booter jo på en IBM-DOS, bliver den lagt med over, når man bruger win-iso, eller lægger win-ISO et andet operativsystem over på skiven, for den skal jo indeholde et eller andet operativsystem, som GHOST er kompatibelt med.
Avatar billede mcp Nybegynder
03. oktober 2003 - 18:37 #7
..og hvad mener du så med det Shitping!

Begge mine forslag virker jo fint, WINISO var jo et Alternativ til ikke at kunne lave en ny BootDisk med Norton Ghost.

mvh. MCP
Avatar billede shitping Nybegynder
03. oktober 2003 - 23:55 #8
Jeg mener bare at JEG ikke ved præcist hvordan win-iso virker. Så det var nærmest et spørgsmål til dig om, hvilket operativsystem win-iso lægger på skiven. Der sår lidt om på symantec's hvad man kan boote på, og hvad det understøtter.