Avatar billede michael007dk Nybegynder
24. september 2003 - 17:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trafik på et website

Hej

Jeg har et website på min server som jeg gerne vil måle trafik på. Hvordan gør jeg det? Man kan jo ikke se størelsen på filerne, der hentes, direkte i log-filerne.
Det er en windows server 2003.
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:13 #1
Jeg formoder at du aldrig fandt svar på dit spørgsmål ?
Jeg har en server ude i byen hvor jeg gerne ville måle forbruget, også for at kontrollere de ekstra regninger jeg modtager hver måned på 20-40GB om det nu også passer.
Så hvis du nu alligevel fandt en løsning, kan du så ikke dele ud af din viden.?

mvh Mark
Avatar billede michael007dk Nybegynder
06. oktober 2003 - 23:47 #2
Jeg fandt ud af at man kan instille IIS at skrive sent og recived bytes i loggen. Så kan fx AWstats regne trafikken ud på hvert website.