Avatar billede marcussen1 Nybegynder
24. september 2003 - 16:00 Der er 1 kommentar

Problem med installering af WIN 2000 Prof

Mit problem er følgende:
Til min PC har jeg 3 harddiske i flytbare harddiskskuffer.
Harddisk nr. 1 er installeret med WIN XP-Home Edition og virker perfekt. De 2 andre harddiske har jeg formateret og de skal have installeret henholdsvis WIN 2000 Prof og WIN 98.Hver gang jeg forsøger at installere de 2 andre styresystemer (altså WIN 2000 og WIN98) kommer følgende frem på skærmen:
    Ugyldig systemdisk
    Disk I/O-fejl
    udskift disketten og tryk på en tast.

Da jeg naturligvis kun har een installations-CD af hver, er det jo temmelig svært.
Er der en eller måske flere, der har et råd.
På forhånd tak
Niels
Avatar billede gogerortot Nybegynder
25. september 2003 - 01:53 #1
Har du husket at sætte BIOS op til at boote på CD-ROM?
Sidder alle Hdiskene i under installationen?