Avatar billede rune.osterdal.com Nybegynder
24. september 2003 - 16:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fjern GRUB ver. 0.92

Hej.

Jeg har tidligere haft to partitioner på min bærbare, med henholdsvis winxp og LINUX SUSE,  men vil nu nøjes med windows. Jeg har fjernet de gamle partitioner, oprettet en ny og geninstalleret windows på denne.

MEN : når jeg genstarter booter den op med GRUB version 0.92.

Hvordan kan jeg fjerne dette, så den booter med windows i stedet?
Avatar billede peterh2003 Nybegynder
24. september 2003 - 16:21 #1
Du skal genskabe din Master Boot Record. Hvis du har/ havde SUSE 8.2 kan du finde en løsning i adm. guide side 87
Avatar billede rune.osterdal.com Nybegynder
24. september 2003 - 19:39 #2
fdisk /mbr
klarede ærterne ;-)