Avatar billede adam0053 Nybegynder
24. september 2003 - 15:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

norton auto-Protect

min norton auto-Protect kan ikke aktiveres, når jeg prøver giver diskette drevet en lyd og så slår den fra igen.
kan i hjælpe mig?
Avatar billede gogerortot Nybegynder
25. september 2003 - 00:04 #1
1. Du har virus, test her:
http://security.symantec.com/
2. Din installation af Norton er korrupt, geninstaller
3. Din installations CD/program er fejlbehæftet, byt den / skaf en ny.
Avatar billede wickedd Juniormester
25. september 2003 - 00:06 #2
Istedet for norton som ikke kan finde en virus selvom man gav den instrukser om hvor den lå, så prøv istedet Panda som finder næsten alt - www.pandasoftware.com/activescan
Avatar billede gogerortot Nybegynder
25. september 2003 - 01:09 #3
Sikke dog noget vrøvl, Panda er noget CRAB !

Jeg har adskillige gange set maskiner med virus, selvom de havde Panda installeret.
Har ALDRIG ALDRIG set det på maskiner med Norton.

Bare sørg for at maskinen er virusfri inden installation og sørg for at holde Norton opdateret. Så er du sikker (som man nu kan blive ;-))

Norton bruger lidt flere systemressourcer end andre AV, men det er prisen for at være sikker !!!
Avatar billede wickedd Juniormester
25. september 2003 - 02:17 #4
Tjo, jeg har kørt med norton lige siden 5.0 frem til 2002 versionen.
2002 fandt ikke den virus som lå gemt i +300 filer på min comp, det gjorde panda.
Og så vidt jeg husker var det en temmelig gammel virus, men den har norton åbenbart valgt at springe over.

Desuden taber norton også i alle de tests som bliver udført, med absolut bund karakter. Og derfor fatter jeg simpelthen ikke at det er et af de mest populære antivirus på markedet.

Så kæmper ? herfra..
Avatar billede adam0053 Nybegynder
25. september 2003 - 17:21 #6
gogerortot, dit svar var rigtigt jeg er lige tilbage fra et virushelvede men den er væk nu (det indvolverede startdisketter) virussen blev styret af en fil ved navn csrss.exe
Avatar billede gogerortot Nybegynder
26. september 2003 - 00:37 #7
:-)

tak for points