Avatar billede qualiman Nybegynder
24. september 2003 - 14:27 Der er 2 kommentarer

1 ADSL-2 maskiner- 3 brugere og 5 E-mail kontoer

Hvorledes kan jeg styre mine konti således at de korrekte emails kommer til den korrekte maskine?
Vi har Outlook XP og Win 2000
Vi har en ADSL forbindelse via TDC.
Vi har 2 maskiner koblet op via samme forbindelse
Vi er 3 brugere: 2 på min kones og en på min maskine
Vi har 5 Email konti delt imellem os
Som det er nu er det således at den der logger op først får hele smøren (ravl & krat) så skal man til at sende dem mellem hinanden og det .......
Hjælp
Avatar billede bigmac Nybegynder
24. september 2003 - 17:57 #1
Download Eudora fra www.eudora.com og sæt dem op på hver maskine, med de konti der hører til den respektive maskine.
Avatar billede mula Nybegynder
29. september 2003 - 16:47 #2
hmm bare lige en tanke er jeres interudbyder tdc? de har vidst noget med at lave 4 alias for en email adresse. hvis det er problemet er løsningen at se på tdc´s freemail her kan I oprette rigtige email adresse med tilhørende konti og ikke kun alias. det lyder som alias da i modtager alle emails på engang også for hinanden.
mvh
Mula