Avatar billede jugo Nybegynder
24. september 2003 - 12:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mapper i mappe!

Hej!

Jeg havde en masse musik i EN mappe før men nu har min comp
pluselig lyst til at lave mapper med de forskellige kunstneres navn inde i den gamle mappe!

Hvordan kan jeg ændre det?
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2003 - 12:51 #1
Øhhh, din computer gør det ikke bare !!!

Har du kørt et program eller util på det seneste der gør sådanne ting ???
Avatar billede jugo Nybegynder
24. september 2003 - 12:53 #2
Hmm... Jeg ved det faktisk ikke :-( ´Der må da være noget som jeg kan ændre eller..?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. september 2003 - 12:58 #3
Hvor mange spørgsmål har du om dette emne ?

Du har lige lukket et, hvor jeg gav samme besked som leif giver dig nu.
Avatar billede jugo Nybegynder
24. september 2003 - 13:30 #4
Ja undskyld jeg klovner lidt.. Men hvad har jeg lukket?
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2003 - 13:33 #5
http://www.eksperten.dk/spm/405016

Hvor du spørger om det samme !!!
Avatar billede jugo Nybegynder
24. september 2003 - 13:37 #6
Ja har jeg lukket det da? Lad nu være med at blive sur :-( Er sq ikke så god til det her!
Avatar billede leif Seniormester
24. september 2003 - 13:42 #7
1 ting, windows laver ikke bare mapper med kunstnernavn og flytter filerne ind i. Du må have kørt noget musik program eller lign. som har gjort det for dig.

Sur, hvem er sur ???
Avatar billede jugo Nybegynder
24. september 2003 - 13:47 #8
Okay... Ja jeg har haft en programmer efterhånden! Men kan jeg ikke på en eller anden måde sætte det tilbage til standard?
Avatar billede gogerortot Nybegynder
25. september 2003 - 02:01 #9
Hvis dette er tilfældet:
Før havde du en mappe (eks) c:\musik, hvor alle dine mp3-filer lå
Og nu har du en mappe c:\musik, hvor der nu er en masse undermapper (eet eks.: c:\musik\shubidua) som hver især indeholder musiknumre af den respektive kunstner, så skal du gøre sådan her:
1. gå ind i hver undermapper
2. marker alle filer, højreklik på filerne, vælg klip
3. kopier til (eks.) c:\musik
Så er du tilbage til standard.
OG lad så vær med at bruge det program der "flyttede" dine filer...