Avatar billede know_it Nybegynder
24. september 2003 - 10:01 Der er 4 kommentarer

Indholdet at e-mail er forsvundet.

Hej...
Jeg har et stort problem, indholdet af mine e-mails er forsvundet. i vinduet hvor indholdet at e-mailen skal stå, står der "Message has not been downloade".
Avatar billede summer Mester
24. september 2003 - 10:07 #1
Altså kun brødteksten? Har du afsender/emne?
Du kan jo prøve med dette lille program dbxtract http://kommunalbastards.org/oe/links.html
Avatar billede know_it Nybegynder
24. september 2003 - 10:14 #2
i min inbox kan jeg se e-mailen afsender/emne men nede i boksen hvor man kan se mailen, der er ingen afsender/emne, håber at du kan forstå mig
Avatar billede summer Mester
24. september 2003 - 11:00 #3
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:22 #4
Luk venligst spm.!