Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 09:30 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

tillykke til frede

tjaa så skete det frede og mary skal giftes

tillykke med det
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2003 - 09:31 #1
keder du dig ?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 09:32 #2
nej ville da bare ønske frede tillykke over her ved godt han ikke ser det men aligevel
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2003 - 09:34 #3
Ja ok .... men så tillykke her også
Avatar billede skab Nybegynder
24. september 2003 - 09:34 #4
:-) Hvor er I søde *LOL*
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. september 2003 - 09:37 #5
Så er der vist nogle sladderblade der har travl, inden deadline i aften :)

Men godt gået af Frede. Ham kan vi nu godt være stolte af :)
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 09:38 #6
det er perfekt timet igen alle ugebladne kan ikke nå at få noget med lol
Avatar billede mock Nybegynder
24. september 2003 - 10:04 #7
Jeg kunne ikke være mere ligeglad.. Alt hvad der er kongeligt, rager mig et vist sted.. Med mindre vi snakker om hende der madelaine, eller hvad fanden hun hedder.. *grrrr*
Avatar billede ird Praktikant
24. september 2003 - 10:06 #8
Det var dog en flot kommentar mock!!

Har du ikke noget positivt, hvorfor så ikke holde dig fra tråden :-)

Thumps up til Frede herfra
Avatar billede mock Nybegynder
24. september 2003 - 10:10 #9
I forgot.. Man SKAL rygklappe altid??

Det vil jeg skide en hat af frugt på :).. Vedkommende har startet en fri debat, uden point.. Og starter man en debat, må man forvente at der kommer en kommentar fra alle sider?

Det er så typisk dansk... Iiiiiiiiih altsåååå.. Du må ikke sige til ham der, at du ikke er enig.. Så er du ikke en sød dreng :(..

NITTE..

Mock/[KGB]HelligKebabGed
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 10:13 #10
rolig nu mock det er ok du siger du er ligeglad med kongehuset men kan du så ikke være rar at stoppe med det
Avatar billede ird Praktikant
24. september 2003 - 10:16 #11
Mock>>> jeg tvivler på gruf oprettede for at starte en debat!

Mener bare at det er okay du ikke har samme holdning, men træk nu lige vejret igen!
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 10:19 #12
ville ikke starte en direkte debat men ønske tillykke
Avatar billede mock Nybegynder
24. september 2003 - 11:11 #13
*host* WE ARE FAMILY *host*..

'Nuff said...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. september 2003 - 11:13 #14
mock er velkommen til at have sine egne meninger... så længe han blot husker at respektere, vi er nogle der rent faktisk godt kan lide kongehuset, og at kongehuset er ét af Danmarks største aktiver.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 11:23 #15
Hvorfor sender du ikke en personlig hilsen. Eksperten er ikke en del af den kulørte presse. *LOL*

Du finder sikkert et nyttigt link her: http://www.hkhkronprinsen.dk/

/per
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 11:25 #16
hmmmm må åbenbart ikke ønske ønske tillykke over her
der er åbenbart for mange der ikke kan se lidt lyst på tingene o slappe lidt af
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. september 2003 - 11:32 #17
Jeg ser det da også som en glædelig nyhed.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 12:09 #18
Ja, det er en glædelig nyhed, når gamle frede endelig skal giftes.
Han er jo ikke længere nogen ungersvend. :o)

/per
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. september 2003 - 12:28 #19
Øhh?  Frede ??  er det en af dem i Big Brother huset eller hvem?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2003 - 12:33 #20
lol
Avatar billede therevelation Nybegynder
24. september 2003 - 13:41 #21
hehe frede det er ham der tager sig på tissern i badet...det så så jeg selv igår og nu er han vidst nomineret eller noget.... :D

ej pjat tillykke herfra også....hehe

MvH Michal
Avatar billede cyberspace Nybegynder
24. september 2003 - 14:59 #22
ØV!! tv i aften sender fodbold eller noget om prinsen og Mary - Gab!!!
Avatar billede kimdy Nybegynder
24. september 2003 - 15:01 #23
han skulle have en kule
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. september 2003 - 16:49 #24
Thumps up til Frederik her fra også :D (desuden er mary HOT ;)

kimdy -> latterlig kommentar

mvh RangerBS
Avatar billede kimdy Nybegynder
24. september 2003 - 19:24 #25
bla bla
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. september 2003 - 19:26 #26
igen
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 19:30 #27
Intet ondt om Frederik. Men jeg har ondt af de danske seere, der skal tyraniseres hele aften af DR1 og TV2.

/per
Avatar billede ird Praktikant
24. september 2003 - 19:36 #28
*LOL* enig
Avatar billede rangerbs Nybegynder
24. september 2003 - 19:44 #29
Jeg kan heller ikke særligt godt li' at se det en hel aften, men derfor kan man da godt sige tillykke sådan et sted her?

Og det her er da en total latterlig kommentar uanset om han kan li' det eller ej!
Kommentar: kimdy
24/09-2003 15:01:05    han skulle have en kule

mvh Ranger
Avatar billede kimdy Nybegynder
24. september 2003 - 19:48 #30
det er min mening og du har din jeg kæfter ikke op over dine kommentar min ven
Avatar billede ird Praktikant
24. september 2003 - 19:50 #31
Slap nu for pokker af med det bavl!!

Kommentar: kimdy
24/09-2003 15:01:05    han skulle have en kule

Kan da ikke være mere enig med rangerbs at din kommentar er totalt latterlig.

Og stop nu den debat igen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. september 2003 - 19:52 #32
rangerbs> Enig, det er derfor jeg ignorer ham.

/per
Avatar billede kimdy Nybegynder
24. september 2003 - 19:53 #33
det er min mening og er ikke mere latterlig end alt andet
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. september 2003 - 14:04 #34
Kimdy>> har du glemt at tage din metadon/antabus siden du virker så agressiv i dine udtalelser ;-) *LOL*
Avatar billede cyberspace Nybegynder
25. september 2003 - 14:06 #35
Gruf>> hvad med at lukke spm. det går hvis kun op i hat og briller
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2003 - 14:07 #36
det er lukket
Avatar billede kimdy Nybegynder
25. september 2003 - 14:18 #37
sory cyberspace med det igår hage en dåligt dag