Avatar billede cabriolet1234 Nybegynder
24. september 2003 - 08:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nokia 5210 går død?

Hej eksperter!

Jeg har et lille problem med min Nokia 5210. Jeg købte for 3 uger siden et nyt originalt batteri til min mobil, da det gamle var ved at være dårlig.....troede jeg da, men det viser sig at telefonen stadig går ud før batteriet er flat, og det er ret irriterende, specielt når der er 3 streger i strøm tilbage.

Hvad kan der være galt?

På forhånd tak for hjælpen...
Avatar billede elkrog Nybegynder
24. september 2003 - 08:49 #1
Min 3310 gør nøjagtig det samme, træls.
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2003 - 09:09 #2
33% af alle nokia telefoner er det fejl på :( der er ikke så meget at gøre .... du kan gå ned til din for handler, så sender de den ind til Nokia og så er det bare at vente ..... har hørt der kan gå måneder !
der kunne de lære noget af Alcatel, der tog det to dage så havde jeg en sprit ny telefon ... det er service
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. september 2003 - 09:17 #3
33% af alle nokia telefoner er det fejl på <- kan du dokumentere det?

(jeg vil lige nævne, at der her til viksomheden alene i år er indkøbt over 100 Nokiatelefoner. Indtil videre har jeg blot hørt om fejl på en enkelt.)
Avatar billede Chewie Novice
24. september 2003 - 09:57 #4
Jeg har sidet og kigget lidt efter det ... men uden held

det var noget jeg så i TV for et godt stykke tid tiden ...... så det må nok forblive en påstand fra mig ... desværre
Avatar billede chalde Seniormester
24. september 2003 - 10:10 #5
Jeg har endnu ikke mødt en, hvis nokia 3310 ikke er begyndt at lave det nummer inden for ½-1½ år efter køb.
Ved ikke om emts stadig arbejder sammen med nokia, men der gik det betydeligt hurtigere end gennem butikkerne. Men det problem med at gå ud, kan som regel kun fixes over en kortere tid. Min fætters lavede samme nummer, han fik det lavet (nyt batteri bla), og et par uger efter begyndte den på det igen.
Avatar billede batman101 Nybegynder
24. september 2003 - 15:34 #6
det du skal gøre er at du skal gå ned i din nokia butik og få dem til at lave en software opdatering - dette løser 80% af fejlne - hvis det ikke dur, så prøv at bestille et nyt simkort - dette løser også fejl.

hvis ingen af disse ting hjælper, jamen så skal den sendes ind til nokia.

eller hvis du bor i århus EMTS, der laver den slags (gratis, hvis man har sit garantibevis)
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2003 - 09:19 #7
EMTS jeg er ikke sikker på din samarbejder med nokia mere ... men et forsøg værd
Avatar billede Chewie Novice
25. september 2003 - 09:19 #8
din = de
Avatar billede batman101 Nybegynder
25. september 2003 - 10:26 #9
de er stadig samarbejdspartnere - har selv været inde med min tlf ofr ca 2 uger siden :D og der blev den fixet med software opdatering og hele skidet så min nu virker igen
Avatar billede chalde Seniormester
25. september 2003 - 10:35 #10
så må jeg vist lige ud med min 3310 for 5. gang på under et år.