Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. september 2003 - 08:19 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Power kabel til min bærbar.

Jeg skal havde fat i et powerkabel med strå ben. Det er ikke bare en normal pc en, men meget tæt på. Stikket der gå i omformeren er en af de nye, hvor der kun sidder lidt plastik rundt omkring hullerne, så der kommer sådan noget buer i stikket.

Man skal havde set det for at forstår hvad jeg snakker om :)

Men hvor pokker kan jeg finde sådan et ?

/Dalbjerg
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. september 2003 - 08:21 #1
ville nok hjælpe hvis du skrev hvilken bærbar du har..... dell??? IBM??? vega??? det ville hjælpe en del...
Avatar billede random_act Nybegynder
24. september 2003 - 08:26 #2
Jeg tager lige et billede med mit digi cam af det jeg har så kan alle se det.
Kablet er ens for alle når det er den type kabel uanset hvilket mærke bærbaren er.
Jeg ved ikke lige hvor de kan købes men de fleste bærbar forhandlere har nok dem som de kan sælge i løs.
Avatar billede random_act Nybegynder
24. september 2003 - 08:39 #3
http://a.domaindlx.com/BeyondAct/S2400013.JPG
Sådan så er der billede. Det er sådan et du mener ikke?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
24. september 2003 - 08:43 #4
jeps
Avatar billede konens Nybegynder
24. september 2003 - 12:07 #5
Sådan et har jeg liuggende du kan købe hvis det er...

brugtpc@hotmail.com
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 08:00 #6
Jeg har et liggende du kan få dalbjerg, hvis du kontakter mig på min mail adresse. ;-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. oktober 2003 - 10:50 #7
Solen og din email er ??
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:01 #8
nåå jeg troede du kunne se den et eller andet sted under min profil ggg - oki her er den: best_builder@yahoo.com
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:09 #9
:) mail sent...
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:10 #10
hmm har ik fået den endnu ss :-)
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:14 #11
dalbjerg det er et sådan powerkabel som er på det billed som random har linkede til ik ??
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:16 #12
mail retur ss
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:17 #13
hmm den virker ik din mail - men jo du kan få det, hvis du sender mig din adresse :-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:19 #14
den virker fint, bare min forward adresse som ikke virker.. Min mobil er til rep...
Avatar billede solen Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:27 #15
hmm hvis du var hurtig kunne jeg nå at sende det i dag
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
12. december 2003 - 18:42 #16
thx