Avatar billede christiansen2 Nybegynder
23. september 2003 - 21:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

opstart langsom

Jeg har lige skiftet fra Word97 til Word2000. Problemet er at hvis jeg nu dobbeltklikker på en fil går der meget lang tid før, først Word starter og dernæst at filen bliver indlæst. Dette var ikke tilfældet i Word97. Er der nogen som kender problemet og løsningen?
Avatar billede fido82 Nybegynder
23. september 2003 - 21:54 #1
har du hentet opdateringerne til word2000?
Avatar billede htmlkongen Novice
23. september 2003 - 21:58 #2
Er din computer en gammel en som måske er født med 97 kan det godt tage længere tid med det nye program da det kræver mere af din computer. Du kan evt prøve at defragmentere for at se om det hjælper.
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
23. september 2003 - 22:01 #3
Det er en ny computer programmerne er netop installeret og opdateret.
Avatar billede xaxu Nybegynder
23. september 2003 - 22:07 #4
Prøv med en Ram booster, som optimere dine ram:

http://www.globalshareware.com/Utilities/System-Utilities/Super-RAM-Booster.htm

XaXu
Avatar billede christiansen2 Nybegynder
23. september 2003 - 22:11 #5
Jeg vil lige nævne at hvis jeg først starter Word og dernæst åbner en tidligere gemt fil går det meget hurtigere når det foregår i denne rækkefølge.
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2003 - 00:25 #6
Avatar billede jkrons Professor
25. september 2003 - 10:09 #7
Ligger dine filer i øvrigt på en server?
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2003 - 22:22 #8
Lukketid? :)