Avatar billede dinni Nybegynder
23. september 2003 - 18:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hvorfor kan jeg ikke afspille dvdere ved hjælp af mit dvdprogram?

Tidligere kunne jeg afspille dvd'ere og se film. Det kan jeg ikke pt, da jeg får at vide at dvdexpress dvdafspiller ikke svarer ( efter jeg har benyttet " abegrebet "
Hvad skal jeg gøre for at se mine film igen?
Jeg spørger igen, da der ikke var nogen fil oplysninger med før.

Hilsen Dinni
Avatar billede kick Nybegynder
23. september 2003 - 18:49 #1
Prøve at hent PowerDVD tror den kan.

KICK
Avatar billede dinni Nybegynder
23. september 2003 - 19:25 #2
Hvorfra henter jeg Powerdvd?
Kan det ikke være indstillinger, der skal ændres?
Dinni
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2003 - 19:37 #3
Avatar billede henninga Novice
23. september 2003 - 22:19 #4
Du skal nok lukke her http://www.eksperten.dk/spm/404705

Hvad er "abegrebet" ???

Jeg tror du skal installere dit program dvdexpress igen. Så er du tilbage i vælten.
HenningA
Avatar billede dinni Nybegynder
24. september 2003 - 00:02 #5
Tak til Henning A, jeg må lige have lidt hjælp til at genindstallere dvdexpres igen, så ved jeg først om det hjælper.
" Abegrebet " = ctrl + alt + delete.

Dinni
Avatar billede henninga Novice
24. september 2003 - 00:08 #6
Har du ikke programmet liggende - så skal det startes og derefter følge anvisningerne.
DVDExpress kommer, så vidt jeg husker, sammen med f.eks. en brænder eller noget DVD-drev.

A-begrebet eller Abe-Grebet har jeg aldrig hørt før - fint nok ;o)
HenningA
Avatar billede dinni Nybegynder
24. september 2003 - 00:22 #7
Jeg har en compaqdvdplayer, som fulgte med pceren, da jeg købte den.
Kan jeg ikke gøre et eller andet via kontrolpanelet for at få det til at virke? ellers hvordan kan jeg "tage hul på det ". Jeg mener, at alt såvel nuværende som tidligere installeret er på pceren. Som du kan høre, er jeg ikke " udlært i pcviden "
Dinni
Avatar billede henninga Novice
24. september 2003 - 00:29 #8
Kan du starte programmet under Start > Programmer osv. ?
Kan du se dit dvd-drev i Denne Computer  når du har en skive i ?

Og der fulgte da sikkert nogle cd'er med din compaq maskine - måske der er en cd til dvd-dreve`?
Avatar billede dinni Nybegynder
24. september 2003 - 02:28 #9
Når jeg klikker ind på dvddrevet via denne computer i stedet for på dvdikonet, som du foreslår, virker alt som det skal. Tak for hjælpen
Dinni
Avatar billede henninga Novice
24. september 2003 - 20:29 #10
Det var så lidt :o)