Avatar billede dinni Nybegynder
23. september 2003 - 14:29 Der er 11 kommentarer

Hvordan får jeg dvd funktionen til at virke igen ?

Når jeg vil afspille dvd'ere fungerer funktionen ikke pt, hvilket den har gjort tidligere. Efter " abegrebet " får jeg netop denne oplysning. Hvad kan jeg gøre for at denne funktion virker igen?

Hilsen Dinni
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 14:51 #1
Prøv at uddyb lidt. Har du før haft din DVD til at fungere på din PC? Hvilket program anvendte du?

Har du PowerDVD? Den kan bl.a. hentes her:
http://www.chip.de/downloads/c_downloads_8831661.html
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 14:53 #2
eller her:
http://download.com.com/3000-2139-10224763.html?tag=lst-0-1

Hvis du installerer den på din PC med DVD drev, så skulle det fungere således at PowerDVD automatisk starter op, når der sættes en DVD film i dit DVD drev.
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 14:54 #3
Det var ment som et svar :)
Avatar billede halifax Nybegynder
23. september 2003 - 15:14 #4
Det hjælper da ikke at lægge som et svar!!!!
PowerDVD er ganske udmærket, men det er et købeprogram (skal registreres) for at bruge det fuldt ud.
Kan være at denni har et andet DVD softwareprogram, WinDVD eller andet.
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 15:21 #5
Du behøver da ikke og råbe halifax, jeg sidder jo lige her.
Avatar billede halifax Nybegynder
23. september 2003 - 15:25 #6
Ja det gør du, og jeg råber ikke. At råbe efter nogen er at skrive med STORT.  :)
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 15:30 #7
Er der noget du er vred over så?

Jeg synes du bruger en negativ tone med de mange udråbstegn, hvilket jeg finder dybt unødvendigt.

Har man ikke lov til at give sit bedste bud på en problemløsning her på exp.dk, uden det skal kommenteres i en alt andet end debatskabende tone?
Avatar billede halifax Nybegynder
23. september 2003 - 15:47 #8
Nej, stop nu neander. Jeg undres blot over hvad download af PowerDVD skulle hjælpe med de limitations demo/trail versionen har? Og der fremgår (ikke endnu) hvilket DVD program spørgeren hidtil har brugt.
For at skyde sig ind på problemet er det ganske udmærket med kommentarer. Svar bør have en vis kvalitet, og husk på, at når der lægges svar skifter farven på spørgsmålet, så andre brugere kan se, at svar er afgivet. Det får nemt andre brugere til at "skøjte videre til næste", dvs. risiko for færre indlæg her.
Derfor bør svar have en bedre kvalitet end blot at hente et demo/trail program. Det afhjælper jo ikke problemet. Derfor udråbstegnene.

Det var da bedre at vente på oplysning fra spørger om, hviket DVD program han hidtil har brugt, og der ud fra spore sig ind på problemet.
Håber du forstår - og ingen sure miner herfra.  :)
Avatar billede neander Nybegynder
23. september 2003 - 15:57 #9
ok, godt ord igen.

Men hvad siger du dinni? Har du fundet en løsning på dit problem?
Avatar billede dinni Nybegynder
28. september 2003 - 19:29 #10
Ja, alt er ok, det var ikonet på skrivebordet, som var inaktivit.
Dinni
Avatar billede halifax Nybegynder
30. september 2003 - 14:47 #11
dinni - Du skal have spørgsmålet lukket.
Du har åbenbart selv fået løst problemet. Opret selv et svar og akcepter detbagefter. Så lukkes spørgsmålet.