Avatar billede saudoo Nybegynder
23. september 2003 - 12:16 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Kom og tag de pointes Duniop

LAV ET SVAR !

REF:
http://www.eksperten.dk/spm/404410
Avatar billede xaxu Nybegynder
23. september 2003 - 23:19 #1
Hvem er duniop..??
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 18:21 #2
HA HA.. din mølædte PIMP... :D her!
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 18:23 #3
????? hvad er dette ??
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 18:23 #4
xaxu er du også duniop
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 18:24 #5
Nej duniop findes ikke mere.. :D tror jeg nok, for hans spg. er slettet. :D
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 18:26 #6
og hvorfor skulle xaxu have de points, det var jo i udgangspunket jeg der skulle have dem
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 18:30 #7
hmm... sådan så HAN kunne give dig de points, så jeg ikke bliver beskyldt for at have flere brugere (igen!) men jeg snakker ham lige til at oprette et spg. så du kan få dine points.. sry..
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 19:02 #8
da han ikke er på E mere er de points forsvundet men xaxu skal levere points tilbage til dig, da dette ikke er lovlig
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 19:06 #9
hmm.. ok.. jeg får de points af XAXU, og så laver jeg et spg. hvor du kan få 30 points...

Det er dælme indviklet.. :D
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 19:15 #10
jeg skal ikke have de points, men xaxu skal give dem tilbage, hvis ikke hurtig så er det en anmeldselse på vej
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 19:19 #11
ok.. siger det til ham.
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 19:27 #12
Her: http://www.eksperten.dk/spm/405319
hvis du laver et svar, så kan du på de points. :D
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 19:31 #13
saudoo -> Du fatter bare ingenting. xaxu skal give dem tilbage, og /cdc vil ikke have dem. Hvad gør du? Giver dem til /cdc - hvor d** har man dog lov at være!
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 19:36 #14
NU HAR HAN BROKKET SIG OVER AT HAN IKKE HAR FÅET NOGLE POINTS, SÅ NU KOMMER DE... OG JEG HAR FÅET DEM TILBAGE FRA XAXU.... HVOR D** HAR MAN LOV TIL AT VÆRE... TJEK LIGE FØR DU BEGYNDER PÅ DET P**.
Avatar billede exp Juniormester
24. september 2003 - 19:38 #15
saudoo >>
Skru lige ned for charmen...
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 19:39 #16
jeg har ikke brokket mig over dig, fattede bare ikke hvorfor xaxy skulle have dem...
Jeg har ikke brokket mig over ikke at have fået points, dog kun pointeret det, men da duniop ikke existerer mere, så er de væk, sådan er reglerene her på E.

Og det er xaxu som får en anmeldelse hvis han ikke får F ud af R'en snart
Avatar billede netro Nybegynder
24. september 2003 - 19:40 #17
Jeg har læst alle trådene og konstant forsøger du at gøre forvirringen total. Senest ved at give dem til xanu.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
25. september 2003 - 10:51 #18
Tidligere kommentar fra duniop:
"Bare send det som en txt-fil til:
Sholle@sol.dk
(http://www.eksperten.dk/spm/404410)"

kommentar fra xaxu: Jeg har lorte internet...
"men i kan sende filerne til sholle@sol.dk
(http://www.eksperten.dk/spm/405273)"

Bare lige en kommentar til xaxu,s indlæg: "Hvem er duniop?"
Avatar billede jelzin101 Praktikant
25. september 2003 - 11:11 #19
DONG

j/Coadmin.
Avatar billede cdc Novice
25. september 2003 - 11:27 #20
Vil lige komme med en lille bemærkning, ved godt at dette er noget rod. Men hvorfor deaktiveres xaxu, når duniop ikke existerer mere ?
Var selv ude på at anmelde ham for at han skulle give points tilbage.....

/cdc
Avatar billede jelzin101 Praktikant
26. september 2003 - 01:48 #21
Det var ikke den eneste grund :)

/J
Avatar billede cdc Novice
26. september 2003 - 08:38 #22
oki :o) Jeg bøjer mig i støvet :o)