Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
23. september 2003 - 10:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows xp boot screen

Jeg har prøvet at ændre min boot screen men når jeg går i fejlsikret tilstan og erstatter filen system32\ntoskrnl.exe
med en anden boot fil og genstarter. bliver min windows  ved med at genstarte efter at have vist den nye boot screen hvad skal jeg gøre for at få den nye boot screen til at virke......??????
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. september 2003 - 10:17 #1
http://www.themexp.org/howto.php
det står du skal overskrive den i DOS..O)
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
23. september 2003 - 10:19 #2
ja men der står også at jeg kan gøre det på den anden måde
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. september 2003 - 10:20 #3
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
23. september 2003 - 11:13 #4
nu har jeg bare et lille problem jeg sagde den skulle teste den boot screen først så genstartede jeg og så skulle jeg vælge operativ system mellem windows og os boot screen test jeg valgte boot test men den var normal jeg prøvede at gå ind i programmet men det ville den ikke hvad nu.....?????
Avatar billede soes Nybegynder
23. september 2003 - 15:36 #5
du kan evt. ændre din boot.ini
før:
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect

[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional (2)" /fastdetect /kernel c:\windows\system32\din_fil
Avatar billede frankmichellehansen Nybegynder
24. september 2003 - 09:03 #6
Jeg kan ikke få boot editor til at virke er der ikke en måde der er idiotsikret
Avatar billede bartfreak Nybegynder
24. september 2003 - 17:22 #7
øøø..det troede jeg boot editor var..?? sorry..
Avatar billede claus84 Nybegynder
26. september 2003 - 11:23 #8
prøv at hente stylexp ned.. det gør det hele meget nemmer :D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
16. april 2004 - 21:42 #9