Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 19:35 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Design - til mig

Hey...
Er her nogen som kan lave et fedt design til mig i HTML.

Bare send det som en txt-fil til:
Sholle@sol.dk

Eller bare skriv det nedenunder.

_Duniop_
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 19:41 #1
Men skriv lige herinde at i har sendt den.

_Duniop_
Avatar billede plazm Nybegynder
22. september 2003 - 19:44 #2
yesyes.. 30 point for et design.. TPD.
hvis du vil lave en hjemmeside så lær det selv ?
Lav lige et jokescript.
lav lige et design.
Hva bliver det næste ?
lav lige en side der hedder www.duniop.dk med de funktioner ?
læs dog noget på www.html.dk og andre gode guides hvis du ikke forstår det. Sådan er vi alle startet.
Avatar billede exp Juniormester
22. september 2003 - 19:50 #3
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2003 - 19:52 #4
btw. hvorfor er den smidt ind i Eksperten > Programmering > Script > PHP?!
Avatar billede cdc Novice
22. september 2003 - 19:52 #5
her kommer en kode:

<html>

<head>
<title>..: skabelon :..</title>
<style type="text/css">
<!--
.DATE {
    font-family: Verdana;
    font-size: 9px;
    font-style: normal;
    color: #7A7A7A;
    padding: 4;
}
.HEADLINE {
    font-family: Verdana;
    font-size: 10px;
    font-style: normal;
    font-weight: bold;
    color: #263F18;
    letter-spacing: 4;
    padding: 4;
}
.COPYRIGHT {
    font-family: Verdana;
    font-size: 9px;
    font-style: normal;
    color: #E5E7DC;
    letter-spacing: 1px;
}

BODY {
    font-family: Verdana;
    font-size: 9px;
    font-style: normal;
    color: #000000;
}

  A:LINK {
    font-family: Verdana;
    font-size: 9px;
    font-style: normal;
    text-decoration : none;
    letter-spacing: 2px;
    color: #000000;
}

  TD {
    font-family: Verdana;
    font-size: 9px;
    font-weight: normal;
    font-style: normal;
    color: #000000;
}
  FORM {
    margin-bottom : 8;
}
a.menu {
    FONT-SIZE: 9px;
    background : #D7D9CE;
    color: #000000;
    text-decoration : none;
    display:block;
    width:100%;
    border-top: 1 solid #D7D9CE;
    border-left: 1 solid #D7D9CE;
    border-right: 1 solid #D7D9CE;
    border-bottom: 1 solid #D7D9CE;
    letter-spacing: 2px;
    padding: 4;
}

a.menu:hover {
    FONT-SIZE: 9px;
    background : #B4B7A6;
    color: #ffffff;
    display:block;
    width:100%;
    border-top: 1 solid #ffffff;
    border-left: 1 solid #ffffff;
    border-right: 1 solid #ffffff;
    border-bottom: 1 solid #ffffff;
    letter-spacing: 2px;
    padding: 4;
}
-->
</style>
<base target="_self">
</head>

<body topmargin="0" leftmargin="0" bgcolor="#B4B7A6">

<table border="0" width="100%" height="100%" cellspacing="0" cellpadding="0">
  <tr>
    <td width="100%" valign="top" align="center">
      <table border="4" width="760" cellpadding="0" height="100%" bordercolor="#B4B7A6" cellspacing="4">
        <tr>
          <td width="100%" bordercolor="#F1F2EA" bordercolorlight="#F1F2EA" bordercolordark="#F1F2EA" height="100" background="bg_01.jpg"></td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="100%" bordercolor="#F1F2EA" bordercolorlight="#F1F2EA" bordercolordark="#F1F2EA" valign="top">
            <table border="3" width="100%" cellspacing="4" cellpadding="0" bordercolor="#B4B7A6" height="100%">
              <tr>
                <td width="150" bordercolor="#F1F2EA" bgcolor="#D7D9CE" valign="top">
                  <table border="1" width="100%" cellpadding="0" bordercolor="#D7D9CE" cellspacing="0">
                    <tr>
                      <td width="100" bgcolor="#B4B7A6" bordercolor="#F1F2EA">
                        <p class="HEADLINE">NAVIGATION</p>
                      </td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" valign="top"><a href="#" class="menu">Link
                        01</a></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" valign="top"><a href="#" class="menu">Link
                        02</a></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" valign="top"><a href="#" class="menu">Link
                        03</a></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" valign="top"><a href="#" class="menu">Link
                        04</a></td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" valign="top"><a href="#" class="menu">Link
                        05</a></td>
                    </tr>
                  </table>
                </td>
                <td width="410" bordercolor="#F1F2EA" rowspan="3" valign="top">
                  <table border="0" width="100%" cellspacing="3">
                    <tr>
                      <td width="100%">CAPUT 1
                        <p>Magnus es, domine, et laudabilis valde: magna virtus
                        tua, et sapientiae tuae non est numerus. et laudare te
                        vult homo, aliqua portio creaturae tuae, et homo
                        circumferens mortalitem suam, circumferens testimonium
                        peccati sui et testimonium, quia superbis resistis: et
                        tamen laudare te vult homo, aliqua portio creaturae
                        tuae.tu excitas, ut laudare te delectet, quia fecisti
                        nos ad te et inquietum est cor nostrum, donec requiescat
                        in te. da mihi, domine, scire et intellegere, utrum sit
                        prius invocare te an laudare te, et scire te prius sit
                        an invocare te. sed quis te invocat nesciens te? aliud
                        enim pro alio potest invocare nesciens. an potius
                        invocaris, ut sciaris? quomodo autem invocabunt, in quem
                        non crediderunt? aut quomodo credent sine praedicante?
                        et laudabunt dominum qui requirunt eum. quaerentes enim
                        inveniunt eum et invenientes laudabunt eum. quaeram te,
                        domine, invocans te, et invocem te credens in te:
                        praedicatus enim es nobis. invocat te, domine, fides mea,
                        quam dedisti mihi, quam inspirasti mihi per humanitatem
                        filii tui, per ministerium praedicatoris tui.
                        <p>CAPUT 2
                        <p>Et quomodo invocabo deum meum, deum et dominum meum,
                        quoniam utique inme ipsum eum invocabo, cum invocabo eum?
                        et quis locus est in me, quoveniat in me deus meus? quo
                        deus veniat in me, deus, qui fecit caelum et terram?
                        itane, domine deus meus, est quiquam in me, quod capiat
                        te?an vero caelum et terra, quae fecisti et in quibus me
                        fecisti, capiuntte? an quia sine te non esset quidquid
                        est, fit, ut quidquid est capiat te? quoniam itaque et
                        ego sum, quid peto, ut venias in me, quinon essem, nisi
                        esses in me? non enim ego iam in inferis, et tamen etiam
                        ibi es. nam etsi descendero in infernum, ades. non ergo
                        essem, deus meus, non omnino essem, nisi esses in me. an
                        potius non essem, nisi essem in te, ex quo omnia, per
                        quem omnia, in quo omnia? etiam sic, domine, etiam sic.
                        quo te invoco, cum in te sim? aut unde venias in me? quo
                        enim recedam extra caelum et terram, ut inde in me
                        veniat deus meus, qui dixit: caelum et terram ego impleo</td>
                    </tr>
                  </table>
                </td>
                <td width="150" bordercolor="#F1F2EA" rowspan="2" valign="top" bgcolor="#D7D9CE">
                  <table border="1" width="100%" height="100" cellpadding="2" bordercolor="#D7D9CE">
                    <tr>
                      <td width="100" height="25" bgcolor="#B4B7A6" bordercolor="#F1F2EA">&nbsp;</td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" height="75"></td>
                    </tr>
                  </table>
</td>
              </tr>
              <tr>
                <td width="150" bordercolor="#F1F2EA" bgcolor="#D7D9CE" valign="top">
                  <table border="1" width="100%" height="100" cellpadding="0" bordercolor="#D7D9CE" cellspacing="0">
                    <tr>
                      <td width="100" height="25" bgcolor="#B4B7A6" bordercolor="#F1F2EA">
                        <p class="HEADLINE">LINKS</p>
                      </td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" height="75" valign="top"></td>
                    </tr>
                  </table>
</td>
              </tr>
              <tr>
                <td width="150" bordercolor="#F1F2EA" bgcolor="#D7D9CE" valign="top">
                  <table border="3" width="100%" height="100" cellpadding="0" bordercolor="#D7D9CE" cellspacing="0">
                    <tr>
                      <td width="100" height="25" bgcolor="#B4B7A6" bordercolor="#F1F2EA">
                        <p class="HEADLINE">HEADLINES</p>
                      </td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" height="75" valign="top">-&nbsp; Her har
                        du så en celle til at indsætte nyheder.
                        <hr size="1" color="#B4B7A6">-&nbsp; Brug denne skabelon
                        som et udgangspunkt på dit rammedesign.</td>
                    </tr>
                  </table>
</td>
                <td width="150" bordercolor="#F1F2EA" valign="top" bgcolor="#D7D9CE">
                  <table border="1" width="100%" height="100" cellpadding="2" bordercolor="#D7D9CE">
                    <tr>
                      <td width="100" height="25" bgcolor="#B4B7A6" bordercolor="#F1F2EA">&nbsp;</td>
                    </tr>
                    <tr>
                      <td width="100%" height="75"></td>
                    </tr>
                  </table>
</td>
              </tr>
            </table>
          </td>
        </tr>
        <tr>
          <td width="100%" bordercolor="#B4B7A6" height="25">
            <p align="center" class="COPYRIGHT">&nbsp;copyright © 2002.&nbsp;
            All rights belong to you | /cdc - eksperten.</p>
          </td>
        </tr>
      </table>
    </td>
  </tr>
</table>

</body>

</html>
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 20:13 #6
Jeg kunne ikke lige finde andre steder at sætte den ind
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 20:17 #7
Btw... har kigget på html'en ovenover...
Virker lidt kedeligt...
Farverne er ikke så gode og siden virker alt for simpel.

_Duniop_
Avatar billede plazm Nybegynder
22. september 2003 - 20:22 #8
duniop. Så gå ffs da i gang selv. Du kan ikke forvente at du får det nyeste af det nyeste. Det der er ok. du må da selv bygge videre på det. Det er sjældent man får noget fuldt ud lavet gratis med mindre man laver det selv.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 20:24 #9
hahahaha :) sorry..
1) 30 points? det tror jeg ikke er nok..
2) ingen ideer/forslag/krav til siden?
3) php-kategorien? der er mange andre kategorier du kunne have valgt..
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 20:27 #10
Skriv lige hvilken kategori jeg skulle vælge (har været medlem kun i to dage)
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 20:29 #11
har set på designet...
synes faktisk at det er godt nok.

Takker... cdc
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 20:31 #12
måske:
http://www.eksperten.dk/kat/142 (Opgaver : Programmeringsopgaver)
http://www.eksperten.dk/kat/300 (Opgaver : Programmeringsopgaver : Andre)

sorry... så ikke at du var ny..
men design af en hel hjemmeside kræver vel 200 points eller så'n..
det kan være at du kan finde en færdiglavet skabelon på nettet..
søg på: website template
Avatar billede exp Juniormester
22. september 2003 - 20:32 #13
Men til en anden gang:
www.exp.dk/kat/300/
Avatar billede saudoo Nybegynder
22. september 2003 - 20:35 #14
Se her er et svar! Det kan du give points til. Kun til svarene ikke til kommentarene.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 20:38 #15
saudoo> du skal da ikke have points.
Avatar billede saudoo Nybegynder
22. september 2003 - 20:39 #16
nej..
Jeg er ven med Duniop, og skulle vise ham, hvad et svar var! :D Bare rolig, jeg prøver ikke at nasse. :D
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 20:40 #17
de eneste der muligvis skal have points er plazm (indlæg 22/09-2003 19:44:25) og /cdc (indlæg 22/09-2003 19:52:43)
Avatar billede saudoo Nybegynder
22. september 2003 - 20:40 #18
DOH DUNIOP, DIN TÅGER... DU SKULLE IKKE GIVE MIG DE POINTS.
Avatar billede saudoo Nybegynder
22. september 2003 - 20:41 #19
Jeg opretter et svar senere som i kan skrive på.
5-10 min så er der et link.
Avatar billede cdc Novice
22. september 2003 - 20:41 #20
ok så lidt for så meget :o)
Avatar billede cdc Novice
22. september 2003 - 20:42 #21
duniop-> du laver da bare om i farverne efter som du vil have dem
Avatar billede cdc Novice
22. september 2003 - 21:34 #22
saudoo--> og hvor er dit spm. ?
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:34 #23
Saudoo-- opret en spørgsmål og giv mig de point igen.. ellers vanker der...

:)
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 21:37 #24
Hvis der er andre som vil give mig et design så skriv det gerne herunder.

Endnu et tak til Cdc for et glimrende design.

_DUNIOP_
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 22:06 #25
jeg tror han har flerbruger:
fjappe
duniop
Saudoo
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 22:08 #26
Avatar billede exp Juniormester
22. september 2003 - 22:10 #27
thesurfer >>
Hvis du tror det, så brug anmeld-funktionen
www.exp.dk/anmeld.phtml
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 22:18 #28
Jeg har ikke flere brugere..
Saudoo er en jeg kender, som har idéen fra mig, altså jeg har fortalt ham det...
fjappe har jeg idéen fra.

Duniop er mig selv.

_Duniop_
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 22:21 #29
Skriv når du har oprettet det svar (Link)...

Men jeg synes at du skal give de point til cdc... han har fortjænt dem.

_Duniop_
Avatar billede saudoo Nybegynder
23. september 2003 - 12:18 #30
HEr er der er svar, Shahrokh aka. Duniop
http://www.eksperten.dk/spm/404664

BTW, hvad er det for noget pis med at jeg har flere brugere, jeg er sq ikke sådan en nasserøv.
Avatar billede saudoo Nybegynder
23. september 2003 - 12:33 #31
Bare fordi, der er nogler der skriver det samme ref. "hvis du kan finde eller lavet et sådan script, så ligger der X points og venter!!!", så er det da ikke ensbetydende med at jeg har oprette flere brugere, hvis du ser efter, så er mit spg. ikke det samme som det _Duniop_ og Fjappe har lavet.
Men det er ellers flot mester. (Og nu skal du ikke skrive at jeg har lavet 500 brugere, fordi der er 500 andre der bruger ordet "mester")...
:@
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 18:24 #32
jeg venter stadig på points !

/cdc
Avatar billede cdc Novice
24. september 2003 - 18:25 #33
nåh han er død og begravet
Avatar billede saudoo Nybegynder
24. september 2003 - 18:27 #34
Tjoo... jeg siger lige til ham hvad du sige... to sek.. (over MSN btw )