Avatar billede musti776 Nybegynder
22. september 2003 - 19:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gæstebog skal aktiveres men hvordan?

Hej eksperter, håber i kan hjælpe mig.

Der er en hjemmeside hvor man har lukket "gæstebog" fordi der var nogle der kom og skrev bad words osv.

Men nu vil de gerne "aktivere" siden igen, men de kan ikke kontakte personen som der har lavet det.

Jeg har selv kigget lidt på det men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan det kan gøres. De har brugt nogle include fil, osv men jeg kunne ikke finde ud af det....

Hvis i gerne lige vil se siden

www.celikan.com >> og trykke på den knap der hedder >>"Ziyaretci defteri" (det står på tyrkisk)når i trykker på link, står der at siden er midlertidig lukket....

Hvis nogle gerne vil kigge på det vil jeg meget gerne sende filerne.

Håber i vil hjælpe.

Musti
Avatar billede duniop Nybegynder
22. september 2003 - 19:38 #1
Bare lav en ny hos www.hostedstuff.com
Der bestemmer du selv hvordan den skal se ud og alt det der.

_Duniop_
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 19:48 #2
eller download en fra www.asp.dk (aka netcoders.dk ) www.activerserverpages.dk eller et andet sted du kan finde det.. du får sourcecode med så du selv kan lave om på det..
Avatar billede musti776 Nybegynder
22. september 2003 - 19:49 #3
Tak for dit indlæg duniop, men det vil de ikke. Ellers kunne jeg sagtens lave et, men de har et anderledes system som er lavet af pro... de vil helst beholde den. Der skal bare laves et lille ændring men hvor...
Avatar billede musti776 Nybegynder
22. september 2003 - 20:05 #4
.....
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
22. september 2003 - 20:09 #5
Du må da gerne sende det til mig på hamselv@juhlemanden.dk og så skal jeg se på det ;O)
Avatar billede musti776 Nybegynder
22. september 2003 - 20:37 #6
kanon, sender den nu
Avatar billede juhlemanden Nybegynder
22. september 2003 - 21:36 #7
Fejlen var at der var en "include file" som var tagget ud...
Hermed et svar :O)
Avatar billede musti776 Nybegynder
22. september 2003 - 21:42 #8
takker igen for hjælpen Christian :)