Avatar billede Jø.P. Praktikant
22. september 2003 - 19:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kodak EasyShare: Transfer Interrupted!

Når jeg forsøger at overfører filer fra mit Kodakkamera får jeg meddelelsen: "Transfer Interrupted! Reason: En disk indeholdende en fil er blevet ændret eksternt, således at den åbnede fil ikke længere er gyldig"

Jeg får ingen opæysninger om hvilken fil der er problemet.

Jeg har genindlæst overførsesprogrammet og opdateringer, det gør ingen forskel.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. september 2003 - 20:00 #1
hvad med selv at kopiere filerne i stedet for at bruge den der knap?

Denne Computer > kodak drevet > markér filerne > højreklik og vælg kopier > find mappen, højreklik og vælg indsæt/sæt ind
Avatar billede Jø.P. Praktikant
23. september 2003 - 05:59 #2
Jo, det kunne jeg nok, men det er jo bare ikke en løsning på problemet!
Avatar billede Jø.P. Praktikant
23. september 2003 - 18:38 #3
Har selv løst problemet