Avatar billede mjanum Nybegynder
28. december 2000 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bærbar med tilknyttet harddisk

Jeg har en bærbar PC og en harddisk (IDE), hvad er det bedste at købe/konfigurere for at jeg fra den bærbare kan læse de data der er på harddisken ??

Avatar billede bigfoot Nybegynder
28. december 2000 - 11:10 #1
Hvis jeg forstår dit problem rigtigt.
Så vil jeg foreslå at du finder dig en USB-kasse og sætter din HD i der. Der følger så en driver med til Windows, og vupti.. Du har fået en ekstern HD.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. december 2000 - 12:03 #2
Til min bærbare bruger jeg en Iomega 250 MB Zip drive. Den er selvfølgelig ikke stor enkeltvis, men en diskette med 250 MB plads er immervæk en del oveni de 4 GB den er født med, jeg flytter den imellem den blærbare og stationære uden problemer, de den har USB. Selvom jeg laver backup af alt har jeg ikke brug for mere end 3 ekstra disk, det er nemt at holde orden på.
Men den løse kasse er en god og brugbar ide, den kan også bruges til ex. den stationære.
Avatar billede bigfoot Nybegynder
28. december 2000 - 12:19 #3
Nordicwolf> Det er også en mulighed, jeg har selv en Syquest EZ-drev. Men når nu han skriver at han har en HD han skal bruge nogle data fra. Så anbefalede jeg det.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. december 2000 - 13:41 #4
Det læste jeg nemt og elefant forbi, sorry.
Man synes jo altid at det man lige nu bruger er det 8. vidunder. Jeg er selv varm på ideen med den transportable HD
Avatar billede mjanum Nybegynder
28. december 2000 - 14:14 #5
Tak til jer begge, jeg tror jeg kigger mig om efter en usb kasse - det lyder som løsningen, men zip diske er nu også brugbare........godt nytår :-)
Avatar billede datix2 Nybegynder
19. marts 2001 - 01:12 #6
eventuelle links?
Avatar billede bigfoot Nybegynder
19. marts 2001 - 08:19 #7
Jeg har ikke lige nogle forhandlere i hovedet, men jeg mener at EET importere dem, så prøv at få fat i dem, de må kunne hjælpe