Avatar billede xcabe Nybegynder
22. september 2003 - 15:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

BNC Hvad er bedst ?

Jeg har hentet WinBNC og psyBNC til windows
Og jeg ville bare lige spørge hvad der var bedst .. :D

På forhånd tak
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. september 2003 - 18:08 #1
det må winbnc så være da psybnc er til linux/unix og winbnc er til windows.

men har du mulighed for at få adgang til en linux shell så brug psybnc

din bnc tjener jo også kun en formål hvis den kører på en maskine der altid er oppe.
ide'n er ikke at den skal køre på samme maskine som du går på irc fra.

man kan få shell's hos feks www.blueshell.dk

eller så lav en søgning på google på shellhost.. eller få en ven til at hoste den hvis han har en server der kører 24/7
Avatar billede xcabe Nybegynder
22. september 2003 - 18:21 #2
Jeg er ikk dum ... jeg ved godt hva en BNC er ... og hva man ska bruge den til ... og jeg har en server som kører 24/7 ... da den også hoster hjemmeside ... og næste gang vil jeg gerne se du ikk snakker ned til folk ...

men mange tak for svaret ... selvom du snakkede ned til mig ...
Avatar billede simonvalter Praktikant
22. september 2003 - 19:06 #3
øhh .. ok sorry hvis du tager det på den måde.
men det er svært at se på folk herinde hvor meget de ved om emnet.
og da du ikke kendte forskellen på de 2 bnc's gik jeg ud fra at du ikke vidste meget om det... det er så min fejl og jeg undskylder.
Avatar billede kjeldsen1337 Nybegynder
03. marts 2004 - 09:33 #4
ved godt det er lang tid siden at spørgsmålet blev lavet, men vil lige sige at man sagtens kan køre psybnc på en windows maskine, hvilket jeg gør. Og tror den er bedre end winbnc da det er den mest udbredte af dem.