Avatar billede tovarisj Nybegynder
28. december 2000 - 02:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Style Sheets og Fonts

Hvordan får jeg lavet et style sheet der automatisk henter en font og installere i brugerens font folder. eller bare bruger fonten.

dvs en font som personen ikke har i eget font-blibliotek. men som jeg ligger på serveren ....
28. december 2000 - 02:16 #1
Avatar billede ninko Nybegynder
29. december 2000 - 11:12 #2
defs link holder vand. Problemet med WEFT og lignende programmer er at de for det første ikke er cross-browser og for det andet virker de ikke helt vildt godt (har kæmpet med lignende problemer tidligere). Mit råd er:
Find ud af hvilke fonte der kommer præinstalleret i winodws og MacOS (Har en liste et sted, prøver lige at finde den). Og benyt kun dem... Til windows har du en del fonte samt wingdings at lege med.

Lav alternative fonte som grafik. Jeg ved at det ikke er særligt fikst, men webfonte er ikke stabile nok til seriøst brug endnu....

MVH ninko