Avatar billede tefdk Nybegynder
28. december 2000 - 01:23 Der er 4 kommentarer

Wingman Force Feedback 3 virker ikke ?

Når jeg vil importere en profil fx. Quake 3 så siger den: \"Der findes allerede en profil til dette spil. Importer lykkedes ikke\"
Det gør den også Men HVORDAN KAN JEG FÅ QUAKE 3 PROFILLEN TIL AT VIRKE?
Og kan jeg ikke også få den til at virke MED force feedback???????
HJÆLP MIG JEG DIRRER´ EFTER SVAR!
Avatar billede johnbp Nybegynder
28. december 2000 - 01:32 #1
Hej Jeg har selv haft det samme problem og løsningen er at smide det ud , jeg ser frem tilat få 60 point
Avatar billede tefdk Nybegynder
28. december 2000 - 01:55 #2
Du er en bonderøv John Og du skulle brug dine hårdt opsparet sparepenge til et reb næste gang, så du kan hænge dig selv i det da der også er en form for feedback  ;-)
Avatar billede johnbp Nybegynder
28. december 2000 - 03:01 #3
Tak for sangen
Avatar billede tefdk Nybegynder
28. december 2000 - 03:21 #4
God jul John Og godt Nytår
Men er der ikke en der KAN hjælpe mig :-)