Avatar billede larskbh Nybegynder
21. september 2003 - 12:16 Der er 9 kommentarer

Nero og rækkefølge MP3

Er der en mulighed for selv at bestemme rækkefølgen for MP3 filer i Nero 6.0 ?.
Når jeg trækker filerne over i Nero sortere den efter Navn, størrelse, Dato eller type. Jeg vil gerne selv kunne flytte rundt på filerne så jeg f.eks ikke får musik med samme kunstner to gange i træk.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
21. september 2003 - 12:19 #1
Kan du ikke bare trække i dem, når Nero har loadet dem? Altså holde venstre museknap nede, og så trække dem op eller ned.
Avatar billede larskbh Nybegynder
22. september 2003 - 08:28 #2
Nej det kan man ikke. Man får godt nok en fil i hånden hvis man prøver at flytte, men når man slipper den ryger den tilbage på sin plads. Man kan tilsyneladende ikke fjerne automatisk sortering af filer i Nero.

L.
Avatar billede miss-g Seniormester
22. september 2003 - 09:21 #3
Jeg mener at der et eller andet sted er en pil op/ned, så når man har markeret sangen, så trykker man på pil ned, hvis man vil have rykket den nedad.... (NERO 5)
Avatar billede anhansen Nybegynder
22. september 2003 - 09:27 #4
Hvis du ikke kan få noget af ovenstående til at virke.. selv om det burde.. Så kan du jo bare omdøbe de filer du hiver over, til noget med 1,2,3 osv forrest... Trist arbejde... Men..
Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2003 - 09:28 #5
I nero´s standard vindue og nero express (nero 6.0) kan man fint flytte rundt på rækkefølgen hos mig.
Avatar billede chalde Seniormester
22. september 2003 - 09:29 #6
prøv evt at opdatere nero: http://www.ahead.de/en/nero-up.php
Avatar billede larskbh Nybegynder
23. september 2003 - 21:25 #7
Chalde--> Den burde være opdateret: 6.0.0.15
Miss-g--> I menuen kan man vælge [Viev] -> [Arrange icons by] -> [Do not sort].
Denne fjerner ganske rigtigt sorteringspilene i toppen af "filhåndteringen", men første gang jeg flytter en fil "hopper" den tilbage til [Sort by filename].
Bemærk at hvis man højreklikker på en fil og vælger [Arrange icons by], så kan man ikke fravælge sorteringen.

Lars.
Avatar billede chalde Seniormester
23. september 2003 - 22:12 #8
Hvor i nero gør den det? Nero Express eller bare nero?
btw, så kan jeg fint bestemme rækkefølgen begge steder nero 6.0.0.11
Avatar billede anhansen Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:47 #9
Har du fundet ud af noget... Er der nogle der skal ha point eller skal der bare lukkes?