Avatar billede sansalvador Nybegynder
27. december 2000 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

EN ORDENLIG \"TV2\" LAYER MENU!!!

Hej.......

Disse forrige bud på en \"TV2\" layer menu, syntes jeg ikke rigtigt \"virker\" ordenligt...

Er der ikke nogen som har et bud på en menu som kan sættes ind hvor som helst på en side, istedet for at den hele tiden ligger i toppen!!
Avatar billede mindreklog Nybegynder
27. december 2000 - 23:27 #1
Hvad tænker du på med layer menu - jeg skal have lidt flere oplysninger, så kan jeg muligvis hjælpe dig videre i den jagt
Avatar billede runr Nybegynder
29. december 2000 - 04:32 #2
Jeg er ikke helt sikker på hvad det helt præcist er du søger. Det nærmeste på en TV2 layer menu jeg kan komme er denne her http://www.simplythebest.net/info/dhtmscript42.html
Avatar billede claude Nybegynder
29. december 2000 - 10:54 #3
Check http://dynamicdrive.com

Der er en del forskellige menuer
Avatar billede claude Nybegynder
29. december 2000 - 13:48 #4
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2001 - 08:48 #5
Lukke?
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2002 - 09:30 #6
jamen dog en gammel fætter...

Lukker du?
Avatar billede sansalvador Nybegynder
19. september 2003 - 16:58 #7
ja, lukker nu =)